תקשורת ומדיה

טובים השניים מן האחד: 'MBA ישראל' ו'אופניים' יאוחדו תחת 'מוטו תקשורת'

בשוק פרינט בעייתי, החליטו 'מוטו תקשורת' ואבי גנאור לאחד את המגזינים שלהם החל מדצמבר. מוטו: " חייבים להתאים את המודלים העסקיים למציאות"
מגזין אופניים ומגזין MOUNTAIN BIKE (צילום יח"צ)
על רקע המשבר בשוק הפרינט, 2 מגזינים המתמחים בספורט הרכיבה על האופניים יאוחדו למותג אחד שיפעל תחת \'מוטו תקשורת\'. לפני מספר ימים נחתם הסכם לאיחוד מגזין MBA ישראל (Mauntain Bike Action) שיוצא לאור על ידי \'מוטו\', לבין מגזין \'אופניים\' שיוצא על ידי אבי גנאור.
MBA ישראל, מגזין האופניים הגדול בארה\"ב, יוצא לאור בגרסתו העברית ובהתאמה לשוק הישראלי מזה 7 שנים, בזיכיון חברת האם האמריקנית ובהוצאת \'מוטו תקשורת\'. מגזין \'אופניים\' נוסד לפני 16 שנה ביוזמת גנאור כאשר ענף האופניים בישראל היה עדיין בחיתוליו, ובמשך השנים הצטרפו אליו מספר שותפים, כשהבולט שבהם היה עיתון \'הארץ\' שהחזיק ב-50% מהשליטה על המגזין. לפני 4 שנים רכש גנאור את השליטה המלאה על המגזין ומשמש כעורכו הראשי.
החל מדצמבר יקבלו קוראי 2 המגזינים את המגזין החדש \'MBA ישראל\' בשיתוף מגזין \'אופניים\'. המגזין המאוחד יסקר את כל תחומי הרכיבה (אופני הרים ואופני כביש), יציג מבחני אופניים, כתבות השוואתיות, המלצות למסלולים ואירועים בארץ ובעולם, גאדג\'טים, ראיונות עם אושיות בענף ועוד. גנאור ימונה לעורך המגזין המשותף.
סמנכ\"ל קבוצת מוטו תקשורת, שירי אביב, מסרה כי \"בשוק תקשורת תחרותי חייבים להתאים את המודלים העסקיים למציאות. כיום אין בישראל כדאיות כלכלית להפיק 2 מגזינים מקבילים בתחום האופניים. מגזין האופניים ישלב תוכן איכותי ומקצועי יחד עם אתר אינטרנט ייעודי ופעילות ברשתות החברתיות\".
גנאור הוסיף כי הוא \"בטוח שהאיחוד בין 2 המגזינים והפלטפורמה המקצועית של \'מוטו תקשורת\' ישרתו היטב את האינטרסים של ציבור הקוראים והגולשים העוסקים בענף, ויאפשר את המשך צמיחת המגזין לתחומים חדשים\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מוטו תקשורת
    אנונימי 11/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למוטו תקשורת מגיבים יפה למצב השוק שאפו
    סגור
  • 2.
    זה לא טובים השניים, זה טובעים השניים (ל"ת)
    ירחמיאל 11/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    Great move- best 2 magazins (ל"ת)
    Rohev Shetach 11/2012/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור