תקשורת ומדיה

מקל בגלגלי הרפורמה? קריאה לאנשי רשות השידור - "לא לקחת כרטיסי עובד"

ההנהלה טרם הגיעה להבנות עם אגודת העיתונאים על סעיפים בחוזי העסקה החדשים של העובדים במסגרת הרפורמה. דני זקן: לא נאפשר חלוקת כרטיסים
אגודת העיתונאים בירושלים, שלחה הבוקר (יום ג\') הודעה לחבריה, על פיה הם נדרשים שלא לקחת את כרטיסי העובד שההנהלה החלה לחלק להם במסגרת הרפורמה הממשמשת ובאה. לאייס נודע כי ההחלטה נובעת מכך שהאגודה וההנהלה טרם הגיעו להסכמות לגבי חוזי העסקה של העובדים, נכון לתחילת הרפורמה.
ה-1 בדצמבר זהו היום הקובע לתחילת הרפורמה. כל ועדי העובדים ברשות השידור חתמו על הסכמי הרפורמה, אולם ישנם סעיפים בין ההנהלה לעובדים, שטרם נסגרו. אחד כזה הוא למשל התאמה של טבלאות השכר להסכמי השכר, נכון לשנת 2011. סעיף משמעותי אחר הוא תוספות שכר בדומה לזה של עובדי המגזר הציבורי.
בחודש מארס השנה אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת את התוספות, אולם המגעים בין הצדדים הוקפאו, ורק לאחרונה עלו מדרגה, ואף נרשמה התקדמות קלה בין העובדים להנהלה. ועדיין, שבועיים לפני תחילתה של הרפורמה, ואין הסכם חתום בין הצדדים. העובדים קיבלו הבוקר מייל בו נכתב להם: \"אגודת העיתונאים מורה לכל עיתונאי רשות השידור לא לקחת את כרטיסי העובד, עד להודעה חדשה\".
יו\"ר אגודת העיתואים בירושלים, דני זקן, אמר לאייס כי \"עד אשר לא ייסגרו כל הנושאים להשלמת היישום המעשי של הרפורמה שהועלו אין ספור פעמים, לא נאפשר חלוקת הכרטיסים\". ולמרות זאת, זקן מציין כי \"יש בהחלט התקדשמות בהתדיינות עם ההנהלה עם אווירה טובה, ו-2 הצדדים מעוניינים להוציא את הרפורמה לפועל\".
זליג רבינוביץ\', עוזרו הבכיר של המנכ\"ל ומי שמרכז את הרפורמה ברשות השידור: \"הרשות ואגודת העיתונאים אכן דנות ברצינות ובאווירה טובה בנושאים השנויים במחלוקת ומקווה שהמחלוקת תיפתרנה במהירות\".
כמו כן מסר רבינוביץ\' כי \"המשא ומתן ממשיך במרץ ובניסיון ליישב המחלוקות. הנהלת הרשות מאמינה ברפורמה ונחושה לבצעה, אך יחד עם זאת לא תפרוץ את מסגרות התקציב וכללי הרפורמה גם במחיר של עיכוב ביישום הרפורמה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דמיינו ריקוד של שלושה עקרבים...
    שמוליקיפוד 11/2012/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנהלת הרשות, הממשלה והעיתונאים - לא באמת רוצים עכשיו את ה"רפורמה"-עאלק. המאמץ המשותף כעת הוא - כל אחד מהשחקנים משתדל שלא להודות בכך, ולהטיל את מרב האשמה על האחרים. כלומר - רפורמה לא תהיה, פיטורים לא יהיו, תוספות-שכר לא תשולמנה, מתקני הרשות בתל אביב ישארו במקומם, ואיש לא יעבור לעבוד בלוד. שכחתי משהו?? יהיו בחירות, ואח"כ כל הסיפור יתחיל מחדש, ללא שינוי.
    סגור
  • 1.
    מתחם לוד
    עובד רשות מתל אביב 11/2012/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי נעבור כבר למתחם לוד-יותר קרוב לי לבית
    סגור