תקשורת ומדיה

'אייל גולן קורא' למפרסמים: כל מלאי הפרסום לפרק השקת העונה ה-3 נמכר

נראה כי המשבר בשוק הפרסום נשאר מחוץ לריאליטי של גולן. 43 ספוטים נמכרו במחיר פרימיום, שעפ"י הערכות בשוק עומד על 600 ש' לנקודת רייטינג
ריאליטי הזמר הים תיכוני של אייל גולן מדלג בקלילות מעל המשבר בשוק הפרסום, כך לפחות על פי נתוני המכירות של מלאי הפרסום למשדר הבכורה של התוכנית - הערב (יום ד\') בערוץ 24. לאייס נודע כי כל 18 דקות הפרסום שהתוכנית רשאית לשדר נמכרו למפרסמים.
בתוכנית יוצגו 43 ספוטים של פרסומות כמו גם חסויות שונות לאורך שידורה. עוד נודע לאייס כי ההישג של קשת מתבטא גם בעובדה שהזכיינית הצליחה לקבל מחיר פרימיום, גבוה ב-25% מהממוצע לערוץ עבור כל נקודת רייטינג. על פי הערכות בשוק המדיה המחיר אותו גובה קשת מהמפרסמים עומד על 600 שקלים לנקודת רייטינג בספוט פרסום - מחיר ייחודי לתוכנית של אייל גולן.
נותנת החסות הראשית של התוכנית תהיה השנה רשת השיווק \'חצי חינם\' שהייתה גם נותנת החסות הראשית בעונה ה-1 של הריאליטי. רשת השיווק תלווה את התוכנית עד לפרק הגמר. למרות ש\'חצי חינם\' היא נותנת החסות הראשית, לאייס נודע כי החוזה מול קשת אינו מאפשר לה למנוע שידור פרסומות ו/או חסויות של רשתות שיווק מתחרות. עם זאת, בשלב זה הזכיינית לא סגרה חוזי פרסום מול רשתות שיווק נוספות.
בנוסף לחסות הראשית, התוכנית של אייל גולן מהווה חלון הזדמנויות עבור מפרסמים שמעולם לא עלו לשידור בטלוויזיה. אחד מאלו הוא \'המרכז למשכנתאות\' שיפרסם לאורך העונה עד הגמר.
יוזכר כי, העונה השנייה שהסתיימה בחודש מארס האחרון, שברה את כל שיאי הרייטינג בתולדות הערוץ, כאשר רשמה ממוצע רייטינג של 5% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, ו-11.4% בגמר התכנית - משדר שהפך לנצפה ביותר בתולדות הערוץ. יש לציין כי נתון זה היה גם שובר שיאים ביחס לערוצי הכבלים והלוויין, חוץ משידורי ספורט.
על פי הערכות בשוק, עלות הפקת העונה השלישית של \'אייל גולן קורא לך\', שגם אותה מפיקה \'קופרמן הפקות\', תהיה דומה לזה של 2 העונות הראשונות - כמיליון דולר.
התכנית תשודר, כפי שקרה בעונות הקודמות, בימי השידור של רשת, דהיינו רביעי, בו יתקיימו אודישנים ושבת אז תיערך הופעה חיה מול הקהל. זו העונה השנייה שהיא תשודר בשעות הפרה-פריים והפריים-טיים, בין 19:00 ל-22:00. מהלך כזה כבר עורר את זעמה (שוב) של \'רשת\' בטענה כי \'קשת\' עושה שימוש בערוץ 24 נגדה. מועצת הרשות צפויה לקיים דיון מיוחד בנושא זה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה