תקשורת ומדיה

גלית גוטמן עוברת לבוקר של 'קשת': מצטרפת ליואב לימור בתכנית 'יום חדש'

גוטמן הגישה בשנים האחרונות כמה פרויקטים עבור ערוץ 10. כעת היא תחליף את דליה מזור שפרשה לפני מספר שבועות, והוחלפה זמנית ע"י דרור גלוברמן
הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה גלית גוטמן, עוזבת את ערוץ 10 לטובת זכיינית ערוץ 2 \'קשת\', שם תצטרף לתכנית הבוקר \'יום חדש\' לצידו של יואב לימור. גוטמן מתיישבת על הכיסא של דליה מזור, שעזבה לפני מספר שבועות את התפקיד, ומאז הוחלפה זמנית על ידי דרור גלוברמן.
גוטמן הגישה את הסדרה הדוקומנטרית \'בטבעת זו\' של היוצר והבמאי נתי אדלר, והגישה את הסדרה הדוקומנטרית \'אחים לכל החיים\' בערוץ 10. כמו כן, היא שיחקה בעבר במספר סדרות טלוויזיה, והנחתה את תכניות הטלוויזיה \'משחק מקדים\' ו\'הדוגמניות\'. במקביל, היא משמשת כפרזנטורית של חברת האופנה \'קרייזי ליין\'.
בזכיינית אומרים כי גוטמן תיכנס לתפקידה בשבועות הקרובים, מה שיאפשר לגלוברמן, להתפנות ל-2 התכניות הנוספות אותן הוא מגיש בקשת - \'אנשים\' ו\'נקסטר\'.
מ\'קשת\' נמסר: \"תודה מקרב לב לדרור גלוברמן על תרומתו להצלחת תכנית הבוקר ועל העשייה בחודשים בהם האירועים החדשותיים הכתיבו שידורים אינטנסיביים ומאתגרים. אנו מברכים את גלית גוטמן על הצטרפותה לצוות התכנית ומאחלים לה וליואב הצלחה\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לכבוד.גלית גוטמן חדשות בוקר-ערוץ2
    אנונימי 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההורים צודקים יש בעולם טיפולים לא כימוטראפיים,מפנה צומת לבכם לאתרי אנטרט,על נסיון טיפולי בווטמין C דרך הווריד עם תוצאות חיוביות.אני מתנדב לעזור לילד.לציין שאני רופא משפחה עם נסיון רב.להמשך אפשר לצור קשר פלפ.0547431112
    סגור
  • 3.
    ילד חולה לויקימייה הורים שלו מסרבים טיפול כימ (ל"ת)
    דר בכרי מחמוד 03/2014/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    את האמת ? היא לא מתאימה, שתמשיך לדגמן. (ל"ת)
    בטי 12/2012/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קישוט שיכול להפתיע את השיעמומון של הבוקר
    רק אברי גלעד וגיא מר 12/2012/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו ניתן לה צ'אנס רק שלא תהיה נערת פוסטר
    סגור