תקשורת ומדיה

לאחר אישור חוק הצלת ערוץ 10: בוטלו השימועים ל-50 עובדי אולפני הרצליה

מיד לאחר אישור החוק, בוטלו פיטורי כל עובדי ערוץ 10 - כ-500 במספר, ובשישי בבוקר הודיע מנכ"ל האולפנים לעובדים על ביטול הזימונים לשימועים
השימועים ל-50 עובדי תכנית הבוקר של אורלי וילנאי וגיא מרוז בערוץ 10 בוטלו - כך נודע לאייס. ביום שישי החל מנכ״ל האולפנים יואב פרץ להודיע לעובדים על הביטול.
כזכור, ביום רביעי בבוקר קיבלו כל העובדים של \'אולפני הרצליה\' שעובדים בתכנית הבוקר בהגשת אורלי וילנאי וגיא מרוז, זימון לשימוע לפני פיטורים . ההחלטה הגיע בעקבות מכתבי הפיטורים שקיבלו כ-500 עובדי ערוץ 10 יום לפני כן.
פרץ הסביר באותו יום לאייס כי ההחלטה אינה אקט של נקיטת לחץ על המחוקקים: \"זה (השימועים והפיטורים, א\"כ) לא יכול היה להמתין, כי אז זה היה נדחה ליום ראשון. צריך לתת לעובדים התראה של 30 יום, והערוץ עשוי להיסגר בעוד 10 ימים. אני מנהל 140 עובדים, שהבעלים שלה היא חברה ציבורית, ואני מחויב לתת לה דין וחשבון, והיא תשאל אותי מדוע לא פיטרתי עובדים כשערוץ 10 הודיע על פיטורי עובדיו\".
בתעשייה העריכו כבר אז כי המכתבים הללו, כמו גם אלה שקיבלו עובדי ערוץ 10, יבוטלו לאחר שהכנסת תאשר את החוק להארכת הזיכיון של הערוץ. בלילה שבין חמישי לשישי אושר החוק בקריאה שנייה ושלישית , וכבר באותו לילה הודיע מנכ\"ל ערוץ 10 יואב הלדמן על ביטול הפיטורים . בבוקרו של יום שישי הודיע גם פרץ על ביטול השימועים.
יואב פרץ אישר את הידיעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה