קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

לאחר 3.5 שנים: מנהל חטיבת הדיגיטל ב'מוטו תקשורת' אורן נעים פורש

נעים הקים את חטיבת הדיגיטל והיה אחראי על פיתוח והשקת אתר האינטרנט של הקבוצה, ALLMAG. בימים הקרובים ימונה לו מחליף
 |  8
לאחר 3.5 שנים: מנהל חטיבת הדיגיטל ב'מוטו תקשורת' אורן נעים פורש
מנהל חטיבת הדיגיטל בקבוצת המגזינים 'מוטו תקשורת', אורן נעים, פורש לאחר 3.5 שנים. בימים הקרובים ימונה לו מחליף.

נעים הקים את חטיבת הדיגיטל והטמיע את הפעילות בקבוצה. בין הפרויקטים אותם ניהל והוביל, ניתן למנות את הטמעת הדיגיטל ושילוב בין הדיגיטל והפרינט, פיתוח והשקת אתר האינטרנט של הקבוצה ALLMAG המאגד את כל תכני המגזינים, וליווי ופיתוח מהלכים אסטרטגיים בקבוצת 'מוטו תקשורת'.

נעים החל את דרכו בעולם הקולנוע והטלוויזיה, היה במאי עורך ומפיק בגופי תקשורת, בהם 'ענני תקשורת' וערוץ 8. לאחר מכן עבר לתחום ההייטק והקים וניהל חברת השמה לחו"ל. ל'מוטו תקשורת' הגיע לאחר שהקים ומכר את הרשת החברתית לישראלים בעולם Toosoo.

אורן נעים מסר: "הייתה זו תקופה מרגשת, מעניינת ופורייה. עולם התוכן בכלל ועולם המגזינים בפרט, עובר שינוי מהותי ואני שמח שהייתה לי ההזדמנות להיות חלק מקבוצה שמובילה את השינוי הזה. תוכניות לעתיד: כרגע אין. אבל ללא ספק זה יהיה בתחום המדיה הדיגיטלית. אני רוצה להודות לאילן ציוני - הבעלים של החברה ולצוות המנהלים והעובדים במוטו תקשורת על תקופה נפלאה".




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8 תגובות
8.
פעם איש שיווק מצליח, היום ספאמר על (ל"ת)
טל הוד | 13/04/2016 17:58
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
בהצלחה
אני בטוח שבכל מקום שתהיה תצליח בגדול!!! שיהיה בהצלחה איש יקר
אסף לוי | 07/03/2013 10:35
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
הייתה זו זכות גדולה לעבוד איתו
אורן הוא בן אדם מבריק, חי ונושם את המדיה הדיגיטלית וגאון אינטרנטי בכל רמ"ח אבריו. מלבד היותו מנהל מצוין, אורן הוא קודם כל בן אדם עם לב רחב, נשמה טהורה וחבר אמיתי. לפעמים החגיגה נגמרת, האורות כבו (בחדר שלך)... אבל בשבילך, המסיבה האמיתית רק התחילה. צא לטרוף את העולם הגדול! אנחנו לעד נשמור לך פינה חמה בלבנו. כי כל מה שאנחנו היום זה רק בזכותך. כבר מתגעגעת
עובדת מרוצה של אורן | 07/03/2013 08:20
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
קצה הקרחון
אומנם נאמרו דברים יפים על אורן אבל מי שמכיר אותו באמת יודע שמדובר בקצה הקרחון של היכולות שלו וכשרונותיו. אני רק מאחל לאדם הבא שיעבוד עם אורן שיעשה את זה כמה שיותר מוקדם לפני שאדם אחר יעשה זאת. המון בהצלחה. ארז
מכיר אותו מהבית | 06/03/2013 16:35
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
בהצלחה איש יקר
אתה אחד האנשים היותר טובים שיצא לי לעבוד איתם עכשיו בכל הכח BF :)
יריב | 06/03/2013 15:57
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
בהצלחה
בתור עובדת לשעבר של אורן אני מאחלת לו בהצלחה. אורן הוא אדם מוכשר מאוד ומנהל מוצלח באופן יוצא מן הכלל. אין לי ספק שעוד נשמע עליו וגם אין לי ספק שמוטו תקשורת הפסידה היום את אחד הנכסים הכי חשובים שלה
אחת שמכירה | 06/03/2013 15:38
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
בן אדם תותח (ל"ת)
יניב | 06/03/2013 15:20
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
הבוס שלנו
ניסיתם להיות קורקטיים, אבל מגיע לאורן נעים הרבה יותר מילים וסופרלטיביים. מי שעבד איתו ותחתיו יודע שמדובר באיש מבריק, יזם בולדוזרי עם מאגרי רעיונות בלתי נדלים ויכולת להוציא אותם לפועל. הוא יודע להזיז אנשים ותהליכים, והכל ברגישות ובחוכמה רבה. איש יקר שחולל מהפכה ענקית והשאיר לנו ליהנות מהפירות. דרך צלחה, אנחנו עוד נפגש בפרויקט הבא!
עובדת של אורן | 06/03/2013 14:49
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
יועץ תקשורת הדר שירותי... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי רפיד תל אביב שלח קו”ח
תקציבאי חסוי תל אביב שלח קו”ח

הכי במדור

הכי נקראות
הכי מטוקבקות
הכי ויראליות
היום
השבוע
החודש
אין מאמרים להצגה

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה