תקשורת ומדיה

וואלה מרחיב את דסק מערכת החדשות: נטשה מוזגוביה תכתוב לאתר מוושינגטון

אחרי שסיימה את תפקידה כשליחת 'הארץ' בארה"ב, מצטרפת מוזגוביה לאתר כחלק מהליך הרחבת דסק החדשות, גיוס כתבים בכירים ושידורי וידאו חיים
העיתונאית נטשה מוזגוביה, מצטרפת לקאדר הכתבים של וואלה. מוזגוביה תכתוב עבור האתר מוושינגטון ומארה\"ב, ואייטם ראשון שלה פורסם כבר אתמול, תחת הקרדיט \"שליחת וואלה בוושינגטון\".
מוזגוביה הייתה עד סוף 2012 שליחת \'הארץ\' בארה\"ב במשך 4 שנים, אז הוחלט לסיים את עבודתה במסגרת גל קיצוצים שעבר העיתון. לאחרונה הצטרפה לתכנית \'העולם הלילה\' של mako ו\'קשת\' בהגשת יעקב אילון, והיא משדרת מוושינגטון.
בעבר הייתה מוזגוביה עורכת במגזין ווסטי, כתבת ב\'ידיעות אחרונות\' והגישה והשתתפה בתכניות רבות בערוץ 9, תכנית בערוץ 1, ותכנית אקטואליה רכה ב\'חדשות 2\', שירדה מן האוויר לאחר מספר חודשים מועט.
מערכת החדשות של וואלה לא הצליחה במשך שנים לתת מענה לעליונות של ynet בתחום האקטואליה, ואולם בשנה האחרונה חל שינוי בתפיסת החדשות של האתר: מעבר לכך שדף הבית נותן במה נרחבת יותר לאקטואליה, הרי שלפני מספר חודשים הצטרף לוואלה ינון מגל כדי להגיש את משדרי הווידאו של האתר, ובינתיים מונה גם לעורך הראשי במקומה של טלי בן עובדיה שעברה ל\'חדשות 10\'. עוד רכש משמעותי היו יוסי מלמן ואבי יששכרוף מ\'הארץ\', וגם צירופם של כתבים לתחומים שונים במערכת.
בוואלה אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ומה עם כתב משפט?
    מיקה 03/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובריאות? וחינוך? נראה שאין שם ביטוי לתחומים החשובים האלה
    סגור
  • 3.
    בהצלחה נטשה!!!!!! את תותחית (ל"ת)
    א 03/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הם נראים כמו חדשות 10 בתחילת דרכם
    אבי וייס 03/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם כנראה גם יפלו באותה הדרך ויבינו שאת ynet לא ניתן לנצח, בדיוק כמו שאי אפשר לנצח את ערוץ 2.. אגב, בחדשות 10 הבינו את זה כבר שהם לעולם לא יהיו חברת החדשות של ערוץ 2. גם בוואלה יפנימו את זה לאט לאט
    סגור
  • 1.
    כמה שאלות
    אלון בר יוסף 03/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. ברכות על המינוי. אבל למי נטשה תדווח ראשונה, ליעקב במאקו או לינון בוואלה? קשה להבין מהכתבה 2. אחרי שיש כתבת בארה"ב, פרשן מודיעין ופרשן ערבים (בכיר!), לא הגיעה העת למנות כתב בריאות? זוכרים, תחום זניח שכזה. 3. האם רצף המינויים המרשים יצליח להדחיק את הדיון על נסיבות העזיבה (הסדרתיות) של שני עורכים ראשיים בתוך פחות משלושה חודשים?
    סגור
  • ומה עם כתב מדיני?
    רווית 03/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלות בהחלט ראויות. תוספת לשאלה 2: גם כתב מדיני אין שם כרגע...
    סגור