תקשורת ומדיה

מסדר בוקר: ווליניץ מצטרף לרדיו ת"א - יגיש מדי יום בסינדיקציה תכנית ב-6:00

ווליניץ שעזב לפני שנה את תכנית הבוקר של גל"צ ברעש גדול, יגיש את 'שש בבוקר' ב-6 תחנות 'רדיו ישראל' האזוריות. "קיבלתי אין סוף פניות אישיות"
דליק ווליניץ חוזר לבוקר. שנה לאחר שתכניתו \'יוצאים לאור\' בגל\"צ בוטלה על ידי ירון דקל בתום 6 שנים, במה שהוביל גם לסיום דרכו בתחנה הצבאית ברעש גדול, ווליניץ מצטרף לרדיו תל אביב ויגיש תכנית בוקר בסינדיקציה.
רצועת השידור היומית תיקרא \'שש בבוקר עם דליק ווליניץ\', ותשודר בין 6:00 ל-7:00. התכנית תעסוק באקטואליה רכה, כותרות עיתונים, אורח חיים בריא, תזונה ואיכות סביבה.
התכנית החדשה של ווליניץ בסינדיקציה, בנוסף לרדיו תל אביב, גם בשאר תחנות \'רדיו ישראל\' - רדיו דרום FM95.8, דרום FM101.5, רדיו חיפה, רדיו 99.5 חם אש, וגלי ישראל. מדובר על פריסה אופציונאלית של מאות אלפי מאזינים.
\"אני שמח ומאושר לחזור לתכנית בוקר\", אמר ווליניץ. \"מאז שהתכנית שלי ירדה בגלי צה\"ל, קיבלתי אין סוף פניות אישיות, עצומות ברשת וכן בקשות רבות שהופנו לתחנה שאשוב לשדר. כעת מאפשרים למפגש הבוקר שלנו להיוולד מחדש\".
מנכ\"ל רדיו תל אביב, אבי משולם, אמר כי התחנה \"משדרגת, מעצימה ומרחיבה את שעות הפריים טיים בבוקר באמצעות האיש הכי נכון לפתוח איתו את היום. אני משוכנע כי באמצעות 6 תחנות קבוצת \'רדיו ישראל\' המשדרות את התכנית, נייצר בוקר איכותי למאות אלפי מאזינים\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פשוט לא הולך להם בראול ולנברג
    מכירה 04/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משולם מדרדר את התחנה. חוץ מאופירה אסייג, שום דבר לא מחזיק. תוכנית הבוקר שיא הרדידות שלא מצחיקה, הדר מרקס הפכה לתוכנית בארטרים ומוסיקה דכאונית עם בלילי מילים - רואים שהיא לא מתכוננת לשידור ומידי פעם גונחת את שמו של דאלמדיגו. תוכנית מטופשת עוד יותר של אסי עזר. תחנה מיותרת עם רייטינג בהתאם
    סגור
  • 3.
    קשיש נשכח לתחנה מיותרת 00 (ל"ת)
    מנחם פרסומאי 04/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מי מייצג את רדיו תל אביב? נכון... "דני לוי"
    גפן 04/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי 90 אחוז מהידיעות באייס קשורות לדני לוי. אולי כשאי לשנות את שם האתר לדני לוי תקשורת? יחסי ציבור זה סרטן בלב התקשורת
    סגור
  • 1.
    מי מקשיב בכלל לרדיו ת"א?
    עופר 04/2013/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחנה פאסה קומפוזה. אין בה כלום. משולם הורס אותה. נקודה.
    סגור