תקשורת ומדיה

על רקע השוק הסוער: ד"ר מוטי נייגר מונה לדיקן ביה"ס לתקשורת במכללת נתניה

ד"ר נייגר, חוקר תקשורת ותרבות שייסד את כתב העת האקדמי 'מסגרות מדיה' ומשמש כחבר ועדת האתיקה של רשות השידור, יחליף את פרופ' דב שנער
ד"ר מוטי נייגר (צילום: תמיר ברגיג) (צילום תמיר ברגיג)
ד\"ר מוטי נייגר מונה לדיקן בית הספר לתקשורת במכללת נתניה. נייגר יחליף בתפקיד את פרופ\' דב שנער.
ד\"ר נייגר (42) הוא חוקר תקשורת ותרבות. הוא חבר סגל במכללה משנת 2001, בעל תואר דוקטור בתקשורת מהאוניברסיטה העברית משנת 2000. נייגר הוא חוקר בינ\"ל פעיל שחיבר למעלה מ-40 פרסומים אקדמיים ובהם ספרים ומאמרים במיטב כתבי העת הבינ\"ל בתחום התקשורת והתרבות. מחקריו הוצגו בכ-80 כנסים, בתוכם למעלה מ-50 כנסים בינ\"ל בהם כנסי האיגוד הבינ\"ל לתקשורת (ICA), בהם גם זכה בפרס על מאמרו.
נייגר הוא מייסד כתב העת האקדמי למחקר התקשורת \'מסגרות מדיה\' ושימש כעורכו הראשון. בעבר כיהן כיו\"ר האגודה הישראלית לתקשורת בין השנים 2006-2009, ארגון הגג של כלל חוקרי התקשורת בארץ, וכיום משמש כחבר ועדת האתיקה של רשות השידור במסגרתה ניסח את חוות הדעת המקצועית בנושא הבעת עמדה ואיזון ברשות השידור.
כמו כן נייגר משמש כיו\"ר ועדת המקצוע \'תקשורת וחברה\' במשרד החינוך - המסלול הטכנולוגי, וכשופט עבור כתבי-עת בארץ ובחו\"ל. נייגר אחראי על ארגון כנסים וסדנאות ברמה הלאומית והבינ\"ל, ובעל רקורד עשיר של זכייה במענקי מחקר ופרסים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נייגר התותח
    אורן פארן 04/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברכות חמות! בטוח בהצלחתך!
    סגור