תקשורת ומדיה

המהלך בערוץ 9 הושלם: ויקטוריה גורדין מונתה למנכ"ל - במקום ליאוניד בלחמן

אלכסנדר לוין השלים כניסתו לערוץ עם סדרת מינויים, בין היתר של אלכס גולצקר לתפקיד מנהל התכניות, והפרדה בין תפקיד המנכ"ל לניהול תוכן
ליאוניד בלחמן (צילום יח"צ)
מהפכה בהנהלת ערוץ 9, עם כניסתו של המשקיע החדש אלכסנדר לוין. מנכ\"ל הערוץ והעורך הראשי שלו, ליאוניד בלחמן, יסיים את תפקידו לאחר שהגיעו עמו לסיכום, ואת מקומו תתפוס עו\"ד ויקטוריה גורדין.
על המהלך לכניסתו של לוין לערוץ 9 , פורסם לראשונה באייס. בשבוע שעבר אישרה מועצת הכבלים והלוויין את רכישת המניות של לוין מאפריקה ישראל, ובסך הכל לוין יחזיק ב-48% מהערוץ, כאשר שאר המניות ימשיכו להיות מוחזקים על ידי הבעלים של אפריקה ישראל, לב לבייב, באופן עצמאי.
שינויים נוספים שנרשמו אתמול, היו מינויו של של אלכס גולצקר למנהל התכניות. גולצקר נמנה עם ההנהלה של ערוץ 9 מאז הקמתו, שימש בתפקידים בכירים שונים אך לאחרונה עזב את הערוץ. כעת הוא חוזר לערוץ לצדו של הבעלים החדש. לוין עצמו יהיה המפיק הראשי של הערוץ, כאשר יש לזכור כי הוא בעל ניסיון עשיר בהפקה ברוסיה.
מהערוץ נמסר כי \"לוין דוגל בשיטת ההפרדה בין הדרג הניהולי האדמיניסטרטיבי שאותו תוביל עו\"ד מנוסה לבין ניהול תוכן בערוץ עליו אחראיים אנשי טלוויזיה ותיקים\", במעין ביקורת על התנהלות הערוץ עד כה, כאשר המנכ\"ל בחמן היה גם העורך הראשי של הערוץ וגם יצר עבורו תכניות.
לוין מסר כי \"הערוץ עומד בפני שינויים עמוקים ומהותיים כי אנו מאמינים בכך שקיים צורך בשינויים מבניים וארגוניים על מנת להפוך את הערוץ לאטרקטיבי יותר, שקוף יותר ומקצועי יותר. לכן הערוץ זקוק למנהלת חזקה, מנוסה, נחושה, בעלת כישורים ניהוליים וראייה רחבה: כל אלה יאפשרו לוויקטוריה להוביל את הערוץ להצלחה\".
ערוץ 9 בשפה הרוסית, עלה לאוויר לפני כעשור, כחלק ממההחלטה להקים 5 ערוצים ייעודיים - ערוץ מסורת, ערוץ בשפה הערבית, ערוץ מוזיקה, ערוץ חדשות וערוץ בשפה הרוסית. 50% ממנו מוחזקים על ידי אפריקה ישראל של לב לבייב, וה-50% הנותרים, על ידי לבייב עצמו.
הערכות גורסות כי מצבו הפיננסי של הערוץ אינו מן המשופרים, ומאז הקמתו הפסיד כ-170 מיליון שקלים (לא כולל שנת 2012). רק בשנת 2011 הפסיד הערוץ, על פי דיווחי אפריקה ישראל לבורסה, 5.7 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לערוץ הזה אין סיכוי בכל מקרה
    סמיון 05/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום בן אדם שבכל מקרה הבין משהו בתחום מינו עורכת דין שספק אם בכלל יודעת איך מדליקים טלוויזיה. במקום טאלנטים חדשים קיבלנו את אותם השמות של אנשים שפוטרו וחזרו. בקיצור, תתחילו לספור ימים עד שאלכסנדר לוין יתייאש מהרכישה סופית.
    סגור
  • ל-2
    יוני 06/2013/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חתיכת סתומה לערוץ הזה יש כל כך הרבה סיכויים והם יצליחו ומרוב קינאה שלך את תישארי עם הפה הגדול מדי שלך פתוח!
    סגור
  • 1.
    לאוניד בלחמן - ברוך דיין האמת
    אחד שיודע 05/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן של הב?ר הזה! ברוך דיין האמת...
    סגור