תקשורת ומדיה

המלחמה על התודעה: תחרות ריאליטי ב'קול ברמה' - מי יהיה דובר המגזר?

כשהקריאות לשוויון בנטל נמצאות ברקע, יוצאת התחנה האזורית החרדית, בשיתוף עם אתר 'כיכר השבת', בתחרות שמטרתה למצוא דובר לציבור החרדי
על רקע השינויים בהרכב הממשלה והדיון הציבורי הלוהט על השוויון בנטל של החרדים, הרדיו האזורי החרדי \'קול ברמה\' יעלה תכנית ריאליטי במסגרתה ייבחר הדובר של המגזר. מדובר על ריאליטי רדיופוני שיחפש את הדובר הבא של המגזר החרדי.
התכנית תשודר מדי יום ראשון ב-21:00, ותורכב מ-9 פרקי הדחה בהם יתחרו 10 מתמודדים מתוך כ-2,000 שנרשמו לשלב המיונים שארך חודשיים ימים. המתמודדים יעמדו בפני שופטים שונים בסקטור החילוני, ובסופם פרק גמר אליו יגיעו 3 המתמודדים הסופיים, מהם ייבחר \"הדובר\". את התכניות יגיש העיתונאים יעקב אייכלר, כתב ערוץ הכנסת. הפרק הראשון שודר אתמול (יום א\'), בו הוצגו המתמודדים שזכו לעמוד אישי באתר החרדי \'כיכר השבת\', שותף המדיה של התכנית החדשה.
בין המשימות שיבחנו אצל המתמודדים, יהיו כישורי רטוריקה, עמידה מול קהל, יכולת הסברה וכושר שכנוע. המתמודדים יאלצו להתמודד למשל מול אנשי מחאת הפראיירים החיים באוהלים, תלמידי תיכון חילוניים, עיתונאים חילוניים ואנשי אקדמיה מתחום הכלכלה.
את פורמט התכנית הגה אבי מימרן, מנהל התכניות בתחנה החרדית, הפועלת באישור הרשות השנייה. \"הנחת העבודה היא שיש לציבור החרדי מה \'למכור\' ושרוב הסטריאוטיפים שדבקו בו, נובעים מחוסר היכרות בין הישראלי המצוי לבנינו, החרדים\", מסר מימרן. \"המטרה של התכנית להציף את הפערים, להתמודד איתם, ולדעת להגיש את האידיאולוגיה החרדית לאוזן חילונית״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה