תקשורת ומדיה

לאחר 25 שנה בשוק: מגזין האופנועים המיתולוגי הראשון בישראל 'מוטו' - ייסגר

מגזין הפרינט שהוקם על ידי טל שביט, שנהרג בתאונת אופנוע ב-2011, תיפסק, אולם באינטרנט הוא ימשיך לפעול באתר allmag. יתחיל בהליך פיטורים?
צילום מסך של מגזין מוטו (צילום צילום מסך)
הנהלת קבוצת \'מוטו תקשורת\' החליטה לסגור את מגזין האופנועים \'מוטו\' - כך נודע לאייס. ההחלטה של הקבוצה לסגור את הגרסה המודפסת נבעה עקב חוסר היתכנות כלכלית, במסגרת המשבר שחווה עולם התקשורת והפרינט הישראלי. הערכות הן כי בקבוצת \'מוטו תקשורת\' יצאו בעקבות כך בהליך של פיטורים.
מוטו הוא ירחון לכלי רכב דו-גלגליים, שהפצתו החלה בשנת 1988, והוא היה העיתון הראשון בישראל שהוקדש במלואו לכלי רכב דו-גלגליים. העורך הראשון שלו היה טל שביט, שנהרג לפני כשנתיים בתאונת אופנוע .
מחירון \'מוטו\' ימשיך לצאת לאור באופן עצמאי מדי חודש, ובמקביל יוצג גם באתר האינטרנט של המגזין, שימשיך לפעול כרגיל. קבוצת \'מוטו תקשורת\' תמשיך בהפצת שאר 14 המגזינים שלה, בהם \'הורים וילדים\', \'נישה\', ועוד, לצד 5 מגזינים אותם היא משווקת, כגון F.O.D. במקביל, אתר הקבוצה - allmag, שהושק לפני מספר חודשים, ימשיך בפעולתו.
סגירתו של \'מוטו\' מגיעה על רקע שוק פרסום בעייתי, שהוביל לאחרונה לסגירת עיתונים, בין היתר של רשת \'זמן מעריב\' , ושל מגזין התרבות והלייף סטייל URBAN CULTURE , לאחר גיליון אחד.
ב\'מוטו תקשורת\' אישרו את הפרטים. \"קבוצת \'מוטו תקשורת\' מתאפיינת בעלייה מתמדת במספר המנויים למגזיני הקבוצה\", מסרה שירי אביב, סמנכ\"ל החברה. \"לעומת זאת, מגזין \'מוטו\' לא הוכיח מגמה זהה, לכן ראינו לנכון לסיים את הוצאתו לאור כמגזין מודפס. אנו מודים לכל העוסקים במלאכה ומאחלים להם בהצלחה בהמשך הדרך\".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    ההנהלה - אחת מבפנים
    מיכל 05/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה מתנהלת כמו משפחה ללא טוב ליבו של אילן כולנו כבר לא היינו פה, הבן אדם שופך כל חודש ים של כסף בשביל לפרנס את העובדים. כעובדת אני רוצה להודות לו ולשירי הדהימה שנותנת את כולה למען העובדים.בלעדיהם כבר לא היינו פה ממזמן
    סגור
  • מקווה שזה בציניות, כי החלטותיהם של אלה שאת
    אלי 05/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משבחת, הם אלו שדרדרו את החברה ואת המגזינים והיד עוד נטויה
    סגור
  • ההנהלה אחת מבפנים
    מיכל 05/2013/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שמשבחת, הם עושים את המקסימום. מי שהביא את החברה ואת המגזינים לירידה זה שוק הפרסום/ ישראל היום/הטלוויזיה וכו לפני שאתה נוקט באצבע מאשימה תבדוק את עצמך.
    סגור
  • 8.
    הנהלת קבוצת מוטו תקשורת פשוט לא מתפקדת
    אחת שבאמת יודעת 05/2013/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המגזינים שלהם בירידה ושלא יספרו לכם סיפורים. החברה הזאת מתנהלת כמו בסטה בשוק. מסכנים העובדים שלהם שצריכים לסבול את כמות הטמטום שיש שם.
    סגור
  • 7.
    היהירות של הבעלים גורמת למוות בייסורים
    אלי 05/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכמה מהמגזינים הטובים בארץ
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    זה מה שקורה כשאתה מאבד את אמון הקוראים...
    סער ערבה 05/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונאים הישמרו לכם, ושמרו על היושר המקצועי - יש מקרים שאין מהם דרך חזרה. ובכל זאת... תודה על זה שהייתם שם בתחילת דרכי הדו גלגלית.
    סגור
  • 5.
    עושים מכירת חיסול (ל"ת)
    חרטטנים 05/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עלייה מתמדת?
    אפי 05/2013/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו....
    סגור
  • 3.
    מגזין חשוב מאוד, בשוק שולי עד לא קיים
    רמי 05/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פלא שנסגר. יום עצוב לכל מי ששני גלגלים עבורו זה יותר מכלי תחבורה.
    סגור
  • 2.
    ממש גדל מספר הקוראים
    סיפורי אלף לילה וליי 05/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגזין מוטו היה רע וגרוע. לא היה מגזין שקוף וגם לא ישר. פעל ממניעים אינטרסנטיים ועדיין נותן במה לי שהיה אחד הגורמים לנפילתו. מר גיא בן ברק.......אחרי טל שביט מת הירחון.(לצערי גם.)
    סגור
  • 1.
    צריך לסגור גם את אוטו
    אנה 05/2013/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתון זבל של משפחת פרומצ'נקו העלובה
    סגור