תקשורת ומדיה

גם ג'רוזלם פוסט נכנס לטרנד: השקיע 1.5 מיליון ש' במהדורת חדשות באינטרנט

בעוד המערכת יושבת בירושלים, האולפן הוצב באולפני הרצליה. את המהדורה מובילה קמילה שיק, ובהמשך המהדורה תורחב לסופ"ש ושידורים חיים
מגישת המהדורה של הג'רוזלם פוסט, קמילה שיק (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
אחרי וואלה, ynet, פאנט ובגזרת הפרינט - \'ישראל היום\', גם ג\'רוזלם פוסט מצטרף לשידורי החדשות, ומשיק מהדורה יומית באינטרנט. בניגוד למתחרים, בחר משום מה העיתון להקים את אולפן הטלוויזיה שלו לא בסמוך במערכת החדשות (בירושלים), אלא במתחם אולפני הרצליה.
על מיזם מהדורת החדשות עבדו בקבוצת הג\'רוזלם פוסט בשנה האחרונה, והושקעו בו כ-1.5 מיליון שקלים בשלב הראשון תשודר מהדורה יומית באורך 5 דקות ששמה Today\'s news from Israel (חדשות היום מישראל). המהדורה תשודר בשעות אחר הצהריים המאוחרות, במהלך שפונה לארה\"ב, שם זה יהיה בוקר.
בהמשך מתכננים בעיתון להרחיב את המהדורה גם לסופי שבוע, לעבור לשידורים ארוכים יותר ולשידורים חיים וסיקור אירועים חדשותיים.
בג\'רוזלם פוסט הגיעו להסכמים עם יותר מ-100 אתרי אינטרנט ובלוגים הפונים לקהל יהודי ברחבי העולם, שישדרו את המהדורה בסינדיקציה.
את המהדורה מובילה העיתונאית האנגלייה קמילה שיק (29), שנבחרה לאחר שלב ראיונות ומיונים שהתבצעו בארץ ובחו\"ל. שיק, בעלת תואר ראשון בעיתונות מאוניברסיטת לונדון, עלתה לארץ לפני שנתיים ובעברה עבדה בגופי תקשורת בארץ ובאירופה ובהם גם ב-BBC.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שרוצה חדשות IBA לא הגיוני שילך ל-IBA??
    oferdesade 06/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוסר הבנה מוחלטת מה זה טלויזיה, מה זה אינטרנט.
    סגור