תקשורת ומדיה

אחרי כמעט 4 שנים, ופרשת גלידה אחת: תומר אביטל עוזב את עיתון 'כלכליסט'

אחרי שחשף ביזבוזי כספים והתנהלויות בעייתיות במשרדי ממשלה, ואת "פרשת הגלידה" של משפחת נתניהו, אביטל עוזב את העיתון. יוחלף זמנית ע"י חן פונדק
תומר אביטל (צילום מתוך עמוד הפייסבוק)
כתב הכנסת של כלכליסט, תומר אביטל עוזב את העיתון - כך נודע לאייס. בשלב תמלא את מקומו חן פונדק, כתבת החינוך ואיכות הסביבה של העיתון, שתמשיך לכסות גם את התחומים הללו.
אביטל (30) עובד בכלכליסט כמעט 4 שנים, ככתב בכנסת שסיקר גם את משרד ראש הממשלה. לפני כן היה תחקירן במבט בערוץ 1, והגיש תכנית ברדיו 106 FM של האוניברסיטה העברית. בקרוב הוא יצטרף לגוף תקשורת אחר.
רק לאחרונה חשף את חשבון הגלידה של משפחת נתניהו, שעורר סערה רבה, והוביל את ראש הממשלה לבטל את ההוצאה הזאת שבשיאה יכולה הייתה לעלות לציבור כ-10,000 שקלים בשנה. לאחרונה גם חשף עם שאול אמסטרדמסקי את הדוחות הגנוזים של מינהל הכנסות המדינה, ובשנים האחרנוות פרסם סדרה של כתבות על הבזבוזים לכאורה במעון ראש הממשלה ובבתיו הפרטיים, וביצע תחקירים על השתדלנות במסדרונות הממשל, והיעדר השקיפות במסדרונות הפוליטיים.
בשנה האחרונה יזם באופן פרטי יחד עם עיתונאי מעריב לשעבר רותם סלע, את דירוג דוברי משרדי הממשלה , שפורסם באייס, ועורר סערה גדולה בקרב הדוברים. המטרה שעמדה מאחורי הדירוג החלוצי הייתה חשיפת מערכי הדוברות הלא-יעילים הממומנים מכספי הציבור, ודחיפתם לשיפור השירות.
ב\'כלכליסט אישרו את הפרטים. חן פונדק סירבה להגיב. אביטל אישר את הפרטים לאייס ואמר: \"היה לי מרתק בעיתון. אהבתי לסקר את הכנסת, ובכלכליסט נתנו לי במה להציף לסדר היום את הנושאים שחשבתי שהם קרדינאליים לשלטון החוק, כמו ניגודי עניינים של נבחרי ציבור ויועציהם, לצד האפלה שבה מתקבלות ההחלטות. אתגעגע לכלכליסט ולכנסת, אבל אני עובר הלאה מתוך רצון לגוון בעשייה העיתונאית אחרי כמעט 4 שנים מאתגרות וכפיות\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יוני מהאוניברסיטה 06/2013/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב מוכשר מאוד, אדם מקסים
    סגור
  • 4.
    חבל
    אחד שעובד שם 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחד הכוחות האיכותיים שיש לנו, וגם אדם נחמד באופן כללי. שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 3.
    מה לעזאזל קורה בכלכליסט?????
    חינקלי 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עומרי כהן,שי פאוזנר, נעה גרטי,גלעד נס, ארז רומס, מארק שון...ועוד ועוד...למי שלא שם לב, בשנה האחרונה עזבו את הכלכליסט יותר כתבים מוכשרים ממה שאי פעם קרה בעיתון כלשהוא. מה לעזאזל קורה בעיתון הזה???
    סגור
  • 2.
    תומר אביטל עוזב את כלכליסט
    יעל מיזלס 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תומר הוא עיתונאי מעולה,שיצליח בדרכו החדשה
    סגור
  • 1.
    כתב תותח ומעמיק
    הדר 06/2013/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזו כתבה מדהימה הרים רק הבוקר: http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3605152,00.html וסוף סוף עיתונאי שלא עוזב בגלל הטרדות מיניות
    סגור