תקשורת ומדיה

זוכי פרס מפקד גל"צ למצוינות ל-2013: אילנה דיין, ניב רסקין, ג'קי חוגי וערן סבאג

אילנה דיין, ניב רסקין, ג\'קי חוגי וערן סבאג הם בין הזוכים בפרס מפקד גל\"צ למצוינות לשנת 2013 - כך הודיע היום (יום ג\') מפקד התחנה ירון דקל. עבור ג\'קי חוגי, הפרשן לענייני ערבים של התחנה, מדובר בפעם השלישית ברציפות בה מוענק לו הפרס.
השנה לראשונה הוענק גם פרס ביכורים, שהוא פרס לתכנית שכל החתומים עליה הם חיילים. התכנית הזוכה היא \'כן היו הדברים מעולם\', על סיפור אסון בית המכס העליון שטרם סופר בחלוף 46 שנה, בעריכתן של רותי גרוסמן ויעל לוי.
הקאמבק של השנה במוזיקה של להקת כוורת, זיכה במקום הראשון בפרס את התכנית המיוחדת \'מסיפורי פוגי אפשר ללמוד\', לרגל 40 שנה לצאת אלבום הבכורה של הלהקה \'סיפורי פוגי\'. את התכנית הגישו אסף ליברמן ולירון זייד, וערך איל מרקו.
פרס מפקד גל\"צ מוענק משנת 1980. בין הזוכים במהלך השנים ניתן למנות את גידי גוב ואורי אורבך (על תכניתם \'המילה האחרונה\'), רזי ברקאי, אביגדור קהלני, התכנית \'קולה של אמא\', התכנית \'עוד מעט נהפוך לשיר\' וכן מפקד גל\"צ הנוכחי ירון דקל, שזכה בעבר פעמיים בפרס. השנה נבחרו הזוכים על ידי חבר השופטים שכלל את היועצת הרמטכ\"ל לענייני נשים תא\"ל רחל טבת-וייזר (יו\"ר ועדת הפרס), העיתונאי עמית סגל, ואיש הטלוויזיה רפיק חלבי.
\"אני גאה במיוחד השנה בפסיפס התכניות שזכו בפרס מפקד גל\"צ\", מסר דקל. \"התכניות שזכו, פרט לעובדה שהן בעלות איכות רדיופונית משובחת, נוגעות בראש ובראשונה לנו כישראלים ומביאות את הסיפור הישראלי של כולנו, במוסיקה, בשירה, בשפה וברצון העז לחיות כישראלים בארץ\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ג'קי חוגי???? מעתיקן כרוני של גיא בכור (ל"ת)
    פדיחה 08/2013/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור