תקשורת ומדיה

יש מחליף לעדן בר-טל: שר התקשורת ארדן מינה את אבי ברגר למנכ"ל המשרד

מינויו של ברגר, אל"מ במילואים ובתפקידו האחרון סמנכ"ל הטכנולוגיות בפרטנר, כפוף לאישור ועדת המינויים בשרות המדינה, ולאישור הממשלה
שר התקשורת גלעד ארדן (צילום: BizTV ) (צילום BizTV)
אבי ברגר הוא המועמד של שר התקשורת, גלעד ארדן, לתפקיד מנכ\"ל משרד התקשורת, לאחר עזיבתו של עדן בר-טל בתום 5 שנים. בשלב זה שימש כמ\"מ המנכ\"ל מימון שמילה. ארדן החליט על ברגר, אולם כעת המינוי כפוף לאישור ועדת המינויים בנציבות שרות המדינה ולאישור הממשלה.
ברגר סיים בהצטיינות ייתרה את לימודיו בהנדסת חשמל בתחומי התקשורת והטלקומוניקציה (M.Sc) באוניברסיטת UCLA ובעל תואר B.Sc בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב. הוא ניסיון מקצועי רחב בתחום התקשורת והטלקום. הוא אלוף משנה במיל\' ששרת באגף התקשוב בצה\"ל. בתפקידו זה צבר ניסיון וידע ייחודי ברשתות תקשורת, ובכלל זה רשתות אופטיות, רשתות IP, VOIP, רשתות תקשורת סלולארית ותקשורת לוויינית. עם פרישתו מצה\"ל ב-2007 כיהן כסמנכ\"ל פיתוח ומחקר עסקי בתדיראן קשר והיה אמון על גיבוש אסטרטגיית המיזוגים והרכישות של החברה.
לאחר מכן שמש כסמנכ\"ל הטכנולוגיות של חברת פרטנר, שם הוביל את כלל הפעילות הטכנולוגית של החברה בתחומי הרשת ויישומי הרשת לרבות ייזום פרויקטים תשתיתיים רחבי הקף בתחום הרשתות הסלולאריות (LTE IMS,IP,SDH).
שר התקשורת גלעד ארדן מסר: \"יכולותיו המקצועיות וניסיונו הרב של אבי ברגר בתחום התקשורת והטלקום, יסייעו למשרד התקשורת לקדם את פיתוח תשתיות התקשורת והטכנולוגיה בישראל, בדגש על הקמת רשת דור רביעי ופריסת הסיבים האופטיים לכל בית בישראל\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה