תקשורת ומדיה

לאחר עשור בקשת: גלי וילף רביב מקבלת לידיה את ניהול הדוברות והיח"צ

מחלקות הדוברות ויח"צ שפעלו בנפרד יאוחדו למקשה אחת. וילף תחליף את הילה פחטר שפרשה לאחרונה ושימשה בשנתיים האחרונות כמנהלת היח"צ
גלי וילף-רביב, מנהלת התקשורת והדוברות של קשת מקבלת לידיה את מושכות הניהול והבעת אמון מצד זכיינית ערוץ 2. וילף רביב תקבל תחת אחריותה גם את ניהול מחלקת יחסי הציבור שנוהלה עד לאחרונה על ידי הילה פחטר שפרשה מתפקידה לאחר ששימשה בו כשנתיים. 2 המחלקות תאוחדנה תחת מחלקת דוברות ויחסי ציבור.
בשנתיים האחרונות הוקמה מחלקה חדשה בקשת - מחלקת תקשורת ודוברות. המחלקה יצרה את האבחנה בין הפעילות השוטפת לבין תהליכים ארוכי טווח, ועסקה בפיתוח אסטרטגיה תקשורתית רוחבית של הארגון. בין היתר מטפלת המחלקה בפעילות הבינלאומית של החברה, תקשורת שיווקית, רגולציה, ניהול יחסי הציבור של mako וליווי תקשורתי של הנהלת הארגון.
וילף רביב החלה את דרכה בקשת לפני כעשור, במחלקת יחסי הציבור של החברה. בין היתר היא הייתה אחראית על קידום עשרות מותגי קשת במגוון ז\'אנרים ביניהם: עובדה, ארץ נהדרת, רמזור, סדרות דרמה ותכניות דוקומנטריות. עם מעברו של ערוץ 24 לידי קשת לפני כ-4 שנים שימשה כמנהלת יחסי הציבור של הערוץ בתקופת ההשקה המחודשת.
עם איחוד שתי המחלקות תחת ניהולה, תוביל וילף רביב את הטיפול התקשורתי הרוחבי של קשת, קידום לוח השידורים, ניהול תקשורתי שלmako וכן של ערוץ 24.
טלי גורן, סמנכ\"ל תקשורת ורגולציה: \"קידומה של גלי לתפקיד הינו מהלך טבעי המשקף את יכולותיה המקצועיות, כישוריה הבינאישיים ומצוינותה. מדובר בתענוג גדול לראות את צמיחתה לאורך השנים, נחישותה והצלחותיה ואני שמחה על כי היא נענתה לתפקיד\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת.
    .ש.א 10/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלי מקסימה. אבל זה קצת מצחיק להציג את העניין כקידום כשלמעשה יש פה חיסכון בתקן. נקווה לפחות שהעלו לה את השכר ולא רק הוציאו הודעה לעיתונות.
    סגור
  • מפרגנת בגדול
    מאיה ק 10/2013/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גלי אשת מקצוע מבריקה. כל הכבוד על הקידום! ראויה ללא ספק כל הכבוד לקשת על הקידום מתוך הבית
    סגור