תקשורת ומדיה

מסתמן: ד"ר יובל קרניאל יעמוד בראש ועדת הרגולציה באינטרנט שמקים ארדן

השר ארדן הצהיר אתמול בכנס אילת כי הוא מקים ועדה לבחינת הרגולציה בתחום האינטרנט. היועצת המשפטית של משרד התקשורת מועמדת אף היא
בדרך לוועדה? ד"ר יובל קרניאל, היום בכנס אילת (צילום: אלכסנדר כץ) (צילום אלכסנדר כץ)
אתמול (יום א\') בערב סיפר שר התקשורת והממונה על רשות השידור, גלעד ארדן, על ועדה חדשה אותה הוא מגבש, שתטפל בסוגיית הרגולציה בשוק האינטרנט. לאייס נודע כי לאחרונה פנה ארדן לד\"ר יובל קרניאל, על מנת שזה יעמוד בראש הוועדה שצפויה להתכנס עוד החודש.
ד\"ר קרניאל הוא חוקר תרבות, תקשורת ואינטרנט, ומשפטן בהכשרתו. הוא מרצה במרכז הבינתחומי, והיה חבר בועדות שונות בתחום התקשורת והאינטרנט.
עוד שם שהועלה כמועמדת לחברות בוועדה, היא ד\"ר דנה נויפלד, היועצת המשפטית של משרד התקשורת. שמות נוספים עמם השר ארדן דיבר, הם מתחומי האקדמיה, הרגולציה והתקשורת.
שר התקשורת הצהיר אתמול בפאנל המליאה של כנס אילת לעיתונות, כי תוקם ועדה ציבורית שתמליץ איך בשוק האינטרנט, שפרוץ בעיקרון בתחום הרגולטורי. ארדן נתן דוגמא למשל לטיפול בפרסומות שנפסלו לשידור בטלוויזיה, אולם מופיעות במקביל באינטרנט.
\"לא בהכרח מדובר בהחלת הרגולציה על השידורים באינטרנט\", ביקש ארדן להרגיע את השומעים, \"אלא הסרת פיקוח מיותר על התכנים המשודרים בטלוויזיה. אי אפשר להמשיך ולפקח על אוקיינוס התכנים המשודרים. ייתכן וצריך לעבור לרגולציה עצמית ולחינוך\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרצה מרתק
    סיון 11/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד"ר קרניאל מעביר את אחד הקורסים היותר מעניינים בניהול משברים בסביבה התקשורתית .
    סגור