תקשורת ומדיה

ימי הרדיו: בכיר באחת מתחנות עוכב אף הוא היום לחקירה ב"פרשת אייל גולן"

הבכיר חשוד בבעילה אסורה בהסכמה ובשימוש בסמים. מוקדם יותר היום אישר פרקליטו של אייל גולן לפרסם את שמו, למרות צו איסור הפרסום
בכיר באחת מתחנות הרדיו, עוכב אף הוא לחקירה ב\"פרשת אייל גולן והקטינות\". הבכיר חשוד בבעילה אסורה בהסכמה ובשימוש בסמים, אולם בשלב זה חל צו איסור פרסום על פרטיו.
מוקדם יותר אישר עו\"ד רונן רוזנבלום לפרסם את שמו של אייל גולן, למרות שעל פרשה זו חל צו איסור פרסום בכל הנוגע לפרטיהם של המעורבים בה. בכך שם קץ עו\"ד רוזנבלום למצב המוזר שהיה בשבוע האחרון, כאשר לא ניתן לפרסם את שמו של הזמר, אולם שמו כבר ידוע לכל בשל פרסומים באינטרנט וברשתות החברתיות.
היום הגיע המצב לאבסורד כאשר גולן הפיץ באמצעות איש יחסי הציבור שלו רני רהב, הודעה על פיה הוא משעה עצמו משיפו בתכנית הכוכב הבא, וזאת במקביל לעיכובו לחקירה על ידי המשטרה.
חלק מכלי התקשורת פרסמו על \"הזמר המפורסם\" שהשעה עצמו מן התכנית, באחרים בחרו לפרסם כי גולן משעה עצמו בגלל פרשה כלשהי, מבלי לחשוף את מהותה. בצהריים כבר אישר גולן לעורך דינו לפרסם את שמו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משבר אייל גולן - מעט מדי מאוחר מדי
    ת.ה 11/2013/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעידן של רשתות חברתיות ברור היה שכולם ידעו מי הוא הזמר. אי לכך, הדבר הנכון לעשות היה "לצאת מהארון" עוד לפני כמה ימים. אייל היה צריך להתראיין בפורמט יו טיוב על ידי מראיין אנונימי, בכדי שיוכל להציג את טיעוניו בצורה המושלמת ביותר, תוך הנחה שהסרטון יוצג בכלי התקשורת ואולי אף יעבור עריכה ולכן המסר המרכזי צריך להיות מורכב מהמון מסרים קצרים - שחוזרים על עצמם - בדגש על כך שאכן שכב איתן, וזה לגיטימי לעשות סקס. אך לא ידע שהן קטינות. מהירות תגובה, ראיון ללא שימוש בתקשורת קלאסית. היו יכולים לסובב את הדיון מבעילת קטינות לכך שאייל יזם "יציאה מהארון"
    סגור
  • למס' 1-יציאה מהארון
    חזקי 11/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני באמת בעד שאייל כבר ייצא מהארון ושסוף סוף זמר מזרחי, והוא לא היחיד שמפחד לאבד את הקהל הפרימיטיבי שלו , יעשה את הצעד. כי זה כל כך עצוב לראות אותם משקיעים כל הרבה כסף ומאמץ בהסתרה הזו.יאללה אייל תרים את הכפפה, עשית כל כך הרבה כסף אז לא הגיע הזמן שגם תחיה את מי ואת מה שאתה באמת?. לו הייתי היחצ"ן שלך (לקחת עוד אחד בארון שיעשה בשבילך את העבודה....חחח...ויאביס את הציבור בתמונות שלך עם בחורות שאח"כ מספרות שאתם ישנתם בחדרים נפרדים....) הייתי ממליץ לך על הקלף המנצח של יציאה מהארון כדי שלא בטעות תמצא את עצמך ממשיך את ההסתרה מאחורי (תרתי משמע) סורג ובריח.עלוב.
    סגור