תקשורת ומדיה

נחלצים לעזרתה של מייסדת 'התרנגולים': נעמי פולני מצטרפת ל'רדיו ללא הפסקה'

פולני בת ה-86, תשמש כעורכת מוזיקלית ותערוך רצועת שירים בסופי שבוע. לאחרונה פורסם כי מצבה הכלכלי קשה, והיא מתקיימת מ-2,000 ש' בחודש
מצטרפת לרדיו ללא הפסקה. נעמי פולני (צילום: דוד עינב) (צילום דוד עינב)
במאית הלהקות הצבאיות ומייסדת התרנגולים, תוכל לגמור את החודש. כשבועיים לאחר שפורסמו בכלי התקשורת והבפייסבוק על מצבה הכלכלי הקשה של נעמי פולני, היא גויסה לשמש כעורכת מוזיקלית ברדיו ללא הפסקה.
פולני בת ה-86, תשמש כעורכת מוזיקלית ותערוך רצועת מוזיקה ב\'שבת עברית\', רצועה של להיטים מהשנים 1940-1990 המשודרת כבר למעלה מעשור בכל סוף שבוע.
פולני, מכוכבות הצ\'יזבטרון, ראשונת הבימאיות של הלהקות הצבאיות, מייסדת ובמאית להקת \'התרנגולים\', וזוכת פרס אקו\"ם על מפעל חיים, נקלעה למצב כלכלי קשה, ומתקיימת מ-2,000 שקלים בחודש.
\"למדינה יש חובה מוסרית כלפי אנשים שתרומתם משמעותית כל כך לתרבותה\", כתב הגולש אריאל אריאב בסטטוס שלו שזכה ללייקים ושיתופים רבים ב\'סטטוסים מצייצים\'. \"אנו מביאים עובדה זו לידיעתכם כדי לסייע לנעמי פולני לחיות בכבוד את השנים הבאות\".
מנכ\"ל \'רדיו ללא הפסקה\', איל פאר, מסר היום כי \"רבים משירי \'שבת עברית\' הם נכסים תרבותיים שפולני ועמיתיה הרבים לדרך היו שותפים ליצירתם. לכן, זה אך טבעי שפולני תיקח חלק מרכזי ברצועת השידור שאנו ברדיו ללא הפסקה גאים בה. זאת גם הזדמנות עבורנו להוקיר תודה למי שנמנית על עמודי התווך של התרבות הישראלית, תודה שלעיתים שוכחים לומר\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה