תקשורת ומדיה

על המסך מתחרים, ברדיו חברים: יוסי מזרחי ואלי לוי יגישו תכנית ברדיו חיפה

מזרחי מ'חדשות 2' ולוי מערוץ 10 יגישו את 'זירה חופשית' בכל שישי, במקום בעלי התחנה דני נישליס, שפרש מהגשתה עם כניסתו לפוליטיקה המקומית
יוסי מזרחי ואלי לוי (צילום: אלדד רפאלי, חדשות 2) (צילום אלדד רפאלי, חדשות 2)
תכנית האקטואליה הוותיקה של רדיו חיפה, חוזרת לאוויר עם צמד מגישים חדש: יוסי מזרחי, כתב התחקירים של אולפן שישי בערוץ 2, ואלי לוי, כתב בחיפה של ערוץ 10 - כך נודע לאייס. התכנית תעלה לשידור במתכונתה החדשה ביום שישי הקרוב.
את התכנית זירה חופשית הגיש במשך 17 שנים הבעלים של התחנה דני נישליס, משנת 1996 ועד חודש מאי השנה, אז יצא לתקופת צינון בשל התמודדותו למועצת עיריית חיפה.
בקיץ הגישו את התכנית תמר ריפל ואורי שבתאי - שניהם אנשי ישראל היום. עם היבחרו של נישליס למועצת העירייה, הוחלט לגייס את מזרחי ולוי כמגישים. יש לזכור כי לוי עבד כ-5 שנים ברדיו חיפה, הוביל את מערכת החדשות של התחנה במהלך מלחמת לבנון השנייה, וב-2010 עבר לערוץ 10.
גם במתכונת החדשה שלה, תמשיך \'זירה חופשית\' לעסוק באקטואליה ארצית ומקומית, עוולות חברתיות ונושאי פנאי וחברה. היא תשודר בשעות השידור המקוריות שלה, בימי שישי בין 10:00 ל-12:00.
מנהל התכניות של רדיו חיפה, דולב נישליס, אישר את הפרטים לאייס. \"אנחנו שמחים על הצטרפותם של שני אנשי החדשות הבכירים באזור הצפון, יוסי מזרחי ואלי לוי לרדיו חיפה עם \'זירה חופשית\'\", אמר. \"אנחנו מודים לערוץ 2 וערוץ 10 שאפשרו את הדבר. אנו בטוחים שמאזיני רדיו חיפה ובכלל ייהנו מהשילוב של אלי ויוסי כמגישים וכמובן גם כחברים טובים בחייהם הפרטיים\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כמו "זוג או פרט" בערוץ הכנסת (ל"ת)
    לא? 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    געגועי לכרמל לוצאטי
    נוסטלגית 12/2013/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה לוצטי כשצריך אותו? פעם היו עיתונאים בחיפה כרמלי ולוצטי, שני אלו אולי בניהם אך לא מתקרבים לקרסוליים לא כבני אדם וודאי לא ברמה המקצועית
    סגור
  • 3.
    אין על יוסי מזרחי
    שמוליק 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רדיו חיפה הרוויח בענק. יוסי מזרחי עיתונאי מהטובים בארץ.
    סגור
  • 2.
    אלי עילג ויוסי צייצן. רדיו בדיחה (ל"ת)
    נורית 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בחירה נכונה
    אורן 12/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שהורידו את התוכנית של תמר ואורי, זו הייתה גרסא חיוורת מאוד וקצת טיפשית של זירה חופשית. סוף סוף תהיה אלטרנטיבה ראויה לדני נישליס ששידר תוכנית אינטיליגנטית ליום שישי
    סגור