תקשורת ומדיה

השינויים - בפקודה: יונה לייבזון תחליף את אסף ליברמן ב'יהיה בסדר' בגל"צ

מפקד גל"צ החליט על סדרת שינויים, למשל הצבתה של לייבזון לצידו אביב לביא, צירוף לינוי בר-גפן לתכנית, ושינוי בשיבוץ של נתן דנטר והודיה קורן
גל"צ (צילום: אייס) (צילום אייס)
יונה לייבזון, הכתבת הכלכלית של גל\"צ, מצטרפת לתכנית יהיה בסדר לצידו של אביב לביא. לייבזון תחליף את אסף ליברמן, שמונה באחרונה למגיש הקבוע של בוקר טוב ישראל. לביא מגיש את התכנית ב-6 השנים האחרונות, וכעת עם לייבזון (24), ששירתה כחיילת בתחנה הצבאית, והייתה גם כתבת לענייני איכות הסביבה בתחנה.
במקביל לתפקידה כמגישה מרכזית של התכנית, תוסיף לייבזון לשמש ככתבת הכלכלית של התחנה. לצוות הקבוע של יהיה בסדר תצטרף בקרוב גם לינוי בר גפן, שתגיש את התכנית לצדו של לביא, בימי רביעי.
שינוי נוסף בתחנה הוא בשיבוץ התכנית ציפורי לילה עם הודיה קורן ונתן דטנר. התכנית עוברת מחמישי בלילה לשישי בשעה 13:00, ותיקרא בטלים בשישי אותה תערוך ענבל גזית. התכנית תשמור על האלמנטים המוכרים מהתכנית הלילית, ותציג גם פינות חדשות. מקומם של הזוג הלילי הוותיק תפסו, לעת עתה, בני-זוג בחיים וברדיו, מיקי קם ויהודה עדר.
ובנוסף, לאחר שנים שבהן הוגשה ארבע אחרי הצהריים על ידי קריינים חיילים מתחלפים, זוכה התכנית למגישה קבועה. את התכנית אותה עורכים דלית עופר ויורם רותם, תגיש מעתה החיילת תמר עמית-יוסף, שדרנית גל\"צ וגלגלצ. עמית-יוסף מגישה באופן קבוע גם את התכנית קול הג\'ז הזה בימי ראשון בערב, בעריכת דני קרפל.
מפקד גל\"צ ירון דקל מסר: \"יונה לייבזון מצטרפת למערך המגישים הבכיר של התחנה, שמורכב ממגישים מנוסים ומצעירים בוגרי התחנה, והיא תביא קול בהיר וצלול לתכנית \'יהיה בסדר\', שקנתה לה מקום חשוב בלוח שידורי גל\"צ\".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יהיה בסדר
    רונן 02/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קול בהיר הוא לא שחום וקול צלול הוא לא עכור
    סגור
  • 4.
    יונה אלופה (ל"ת)
    יבין 01/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רק שקוראים למגישה אודיה קורן. כדאי לבדוק...
    ענבל 01/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ...את העובדות לפני שמפרסמים.
    סגור
  • 2.
    מי זאת "הודיה" קורן?
    א. 01/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השם שלה זה אודיה, עם א'. כרגיל אייס "מצטיינים" בהגהה.
    סגור
  • 1.
    ירון דקל יחסל את גלצ ועד שתתעוררו יהיה מאוחר (ל"ת)
    מדי 01/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור