תקשורת ומדיה

עסקה עם ESPN: ערוץ ONE ישדר את ליגת המכללות - אבל לא את ה-NBA

ONE מתקשה לתת פייט לערוץ הספורט שמחזיק ברוב התחרויות היוקרתיות. כעת רכש מספר ענפי ספורט ב-150 אלף דולר - אבל לא היוקרתיים שבהם
ערוץ ONE (צילום לוגו)
עסקת רכישת זכויות שידור בין ONE לבין ESPN: לאייס נודע כי בין הצדדים נחתם לאחרונה הסכם במסגרתו יוכל ערוץ הטלוויזיה של ONE לשדר את ליגת המכללות בכדורסל, לצד זכויות לשידור מרוצי מכוניות, תחרויות אקסטרים, אליפות העולם בפוקר, וסרטי דוקו שהופקו על ידי הערוץ האמריקאי.
יש לציין כי מאז עלה לאוויר לפני 3 שנים, סובל ערוץ ONE מחולשה משמעותית בתכנים, מול ערוץ הספורט הוותיק, המחזיק בשלל זכויות שידור יוקרתיות - בין היתר של ליגת האלופות בכדורגל, ליגת העל הכדורסל, ליגות אירופאיות ודרום אמריקאיות בכדורגל, ועוד.
ערוץ ONE איבד רק השנה את הליגות הצרפתית והסקוטית, ומחזיק בזכויות לשידור הגביע הטורקי בכדורגל, הליגה הקפריסאית, הליגה האמריקאית - MLS, ואליפות בתי הספר בכדורסל, שהסתיימה לפני כשבועיים - ועיקר פרסומה החודש הגיע בגלל מאבקים בין הנהלת ONE לוועד העובדים שלו. לצד שידורים אלו, הערוץ מעביר בשידורים חיים מסיבות עיתונאים שונות, תכניות אולפן ומהדורת חדשות בשעות הערב.
זכויות השידור הנוכחיות יעשירו במקצת את הלוח של ONE, אם כי יש לציין כי עדיין מדובר בתכנים משניים, כאשר החבילה, שעל פי הערכה עלתה ל-ONE כ-150 אלף דולר, לא כוללת למשל משחקים מליגת ה-NBA וליגת ה-NFL (ליגת הפוטבול האמריקאית), שמשודרות בישראל בבלעדיות על ידי ערוץ הספורט. גם תכנים שמופקים על ידי ESPN, למשל תכניות הדגל ספורט סנטר ו-PTI, לא נכללים בחבילה.
מ-ONE לא התקבלה תגובה.
תגיות ESPN | NBA | ONE
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רק בזכות נוני אישרו בכלל לערוץ כזה להתקיים
    שי 01/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין הצדקה תוכנית לערוץ
    סגור
  • 4.
    ONE ערוץ משעמם לאללה
    צופה 01/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל היום טוחנים שידורים חוזרים
    סגור
  • 3.
    מי שמשווה בין הערוצים לא מבין
    אוהד ספורט 01/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקציבים שונים בכסף שערוץ הספורט מקבל בשנה על חשבון הצרכן "הטיפש" אפשר לקנות את ESPN ועוד יישאר עודף לערוץ סרטים איכותי בחינם הזוי להשוות בין שני הערוצים
    סגור
  • 2.
    גם עם הרכישה הזאת
    גלעד 01/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערוץך לא יכול לתת תחרות לערוץ הספורט. צריך שידורים יותר מעניינים
    סגור
  • 1.
    ערוץ פח
    אבי 01/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מה לראות בו
    סגור