תקשורת ומדיה

המיזם של נבזלין מתחיל להתגבש: ענבל זלצמן תנהל את המגזין שייקרא 'ליברל'

לפני כחודש דווח כי המילארדר היהודי-רוסי, השותף בעיתון 'הארץ', מקים מגזין חודשי שיעסוק בפוליטיקה, תקשורת ותרבות. את המגזין יערוך רותם דנון
לאוניד נבזלין (צילום: דמיטרי ווילקין) (צילום דמיטרי ווילקין)
שמו של המגזין החדש של ליאוניד נבזלין יהיה ליברל, כך נמסר הבוקר (יום א\') מטעמו של איש העסקים היהודי-רוסי. נבזלין הודיע עוד על מינויה של ענבל זלצמן למנהלת המגזין, שצפוי לצאת באביב הקרוב בעריכתו של רותם דנון.
זלצמן כיהנה במגוון תפקידים בתחומי השיווק, הפרסום והניהול, נמנתה על צוות ההקמה של בטר פלייס בישראל, ושימשה כמנהלת התקשורת השיווקית של החברה החל מ-2008. בשנה האחרונה כיהנה כסמנכ\"ל שיווק בחברת סטארט-אפ.
לפני כחודש דווח באייס כי נבזלין מקים מגזין חדש שיעסוק בפוליטיקה, תקשורת ותרבות, אותו יערוך דנון, עד לאחרונה עורך בכיר בחברת החדשות של ערוץ 2.
נבזלין, המחזיק ב-20% מעיתון הארץ, עלה לישראל לפני 10 שנים. הוא מייסד קרן \'נדב\'. בעשורים האחרונים פעל למען יוזמות המקדמות ערכים דמוקרטיים וליברליים, ואת חופש הביטוי. בהודעה שפורסמה לפני חודש, נכתב כי \"המגזין החדש יהווה עוגן משמעותי במפת התקשורת הישראלית. הוא יעניק ביטוי ייחודי לנושאי הסיקור שבהם יתמקד, ויקדם את ערכי התוכן החופשי והבלתי תלוי\".
היום מסר נבזלין כי \"השם \'ליברל\' משקף את הערכים האיכותיים שיובאו במיזם התוכן החדש, ומייצג היטב את הציר שישוקף בו: פוליטיקה ליברלית, תקשורת ליברלית ותרבות ליברלית. השקעה בתוכן והבאת ידע ומידע בלעדיים וייחודיים, הן הדרכים הנכונות ביותר להניע חשיבה ולתת כלים מתקדמים לקהל האיכותי בישראל\".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך נרשמים לירחון (ל"ת)
    ראובן גרפיט 02/2014/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עוד קשקושון שמאל. חבל על הכסף. ליברל עלק (ל"ת)
    חמי 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מתי הוא ייסגר וכמה קשה ייפגעו העובדים? (ל"ת)
    אנונימי 02/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מהר יותר מבטר פלייס (ל"ת)
    אנונימי 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור