תקשורת ומדיה

יצחק זוננשיין עוזב את רשות השידור: 'איש האירוויזיונים' עובר למשרד התרבות

זוננשיין, שמילא שורה של תפקידים בכירים בערוץ 1 ובאיגוד השידור האירופאי, יוצא שוב לחל"ת, הפעם לטובת משרת מ"מ מנהל מרכז ההסברה
עוזב. יצחק זוננשיין (יח"צ) (צילום יח"צ)
המפיק יצחק זוננשיין, לשעבר מנהל מחלקת התכנית של ערוץ 1, עוזב באופן זמני את רשות השידור - כך נודע לאייס. זוננשיין ייצא לחל\"ת (חופשה ללא תשלום), וזאת כדי לעבור כבר השבוע למשרד התרבות והספורט, שם ישמש כמ\"מ מנהל מרכז ההסברה.
זוננשיין מילא שורה של תפקידים ברשות, בין היתר מ\"מ מנהל חטיבת התכניות של ערוץ 1, מנהל מחלקת הבידור, מנהל ייזום ופיתוח תכניות בערוץ, ובמסגרת תפקידו - גם סגן נשיא ועדת הבידור של איגוד השידור האירופי, בו חברה רשות השידור.
הוא גם הפיק שידורי קדם אירוויזיון, ונחשב ל\"איש האירווזיונים\" של הרשות. בנוסף, הפיק וביים סרטי תעודה, את מופעי השירותרום, תכניות הבידור המרכזיות של יום העצמאות, עצרות הזיכרון לרצח יצחק רבין ז\"ל ועצרות יום הזיכרון לחללי צה\"ל. בעבר הפיק וביים זוננשיין מופע 3,000 שנה לירושלים, שהתקיים בלינקולן סנטר בניו יורק.
לפני 5 שנים חזר זוננשיין לרשות השידור , לאחר הפסקה של שנתיים בהם שימש כמנהל אירועי ה-40 לאיחוד ירושלים. במהלך אותן שנתיים היה זוננשיין בחופשה ללא תשלום מרשות השידור.
מזה כמעט שנתיים שאין למרכז ההסברה מנהל, וזאת לאחר שהמנהלת האחרונה הושעתה בעקבות אסון הר הרצל בו נהרגה חיילת. לאחרונה החליטה הממשלה להעביר את תחום האחריות של מרכז ההסברה ממשרד ראש הממשלה למשרדה של השרה לימור לבנת.
בראיון שקיים לפני פחות משבועיים לאייס , הביע זוננשיין את אכזבתו מכך שהשנה בוטל משדר הקדם-אירוויזיון. \"זאת החלטה של מליאת רשות השידור\", אמר, \"אין מופע, אלא תהליך שאנחנו בעיצומו. אני שייך לדרג הביצועי. אנחנו הגשנו הצעה לאירוע יפה השנה, אבל מי שמקבל את ההחלטות, אלה מוסדות הרשות, אני לא יודע מה הסיבות\".
מרשות השידור נמסר כי זוננשיין יוצא לחל\"ת. את תגובתו של יצחק זוננשיין לא ניתן היה להשיג. גורמים במשרד התרבות אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    ערב הדלקת המשואות
    גונן אלי 04/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב להגיב ,אני סבור שכל הנשים שנבחרו לערב זה הן נשים מהדרג הראשון ממש סלב ,לא מבין למה אין שקיפות בעבודתה של אותה ועדה ,אבל העיקר שמישהו יסביר לי למה אין אף מעומדת מהסקטור העסקי והעצמאי (לדוגמא ענבל אור) שמכניסה כסף למדינה ולא כמו כל אותן נשים שלוקחות כסף מהמדינה וחיות מהמגזר הציבורי הכספי,אני מבקש לדעת מהי תרומתה החברתית של שחר פאר למדינה,מהי תרומתה של הגברת גאולה כהן חוץ מהיותה אמא של צחי הנגבי,וכמעט משפחה של לימור לבנת ,האם הועדה נהפכה לסניף של הליכוד?האם בכל מדינת ישראל לא מצאו אישה שתורמת במסגרת החינוכית של המדינה ואו בבתי הספר הפרטיים ואו באוניברסיטה , האם כרמלה מנשה מהי תרומתה החברתית כלכלית לילדי ונערי המדינה?וכך נמשיך ונעבור ונראה שהבחירה של כל אותן 14 נשים ממש לוקה בחסר ולא נצמדו לתקנון ולבקשה שהם עצמם כתבו .:להיות ולסוק בתרומה חברתית וכלכלית למען העם " מהי בדיוק התרומה של שחקנית מרים זוהר, שטענה באחד הראיונות האחרונים שהיא לא מוכנה להופיע בפריפריה !! ועל זה מקבלים להדליק משואה . ועל זה נאמר הכל נהפך לתכנית ריאלטי ממש בושה וחרפה . גונן אלי ק.מוצקין 0545755358
    סגור
  • 9.
    נתגעגע אבל מה זה מפרגנות.הצלחה זונן !!!!!!!!! (ל"ת)
    צוות שידור בידור . 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    כל המגיבים הקודמים הם....
    יואש 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם אחד : זוננשיין. הנ״ל איש בינוני , לא השאיר את רישומו כלל
    סגור
  • 7.
    לצערנו מאז שהפשפשים עלו למעלה הטובים עוזבים (ל"ת)
    מפיקה ברשות השידור 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    משרד ההסברה..שיחקתם אותה ! ערוץ 1..הפסדתם ! (ל"ת)
    רינה 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    נו, אני משוחדת, אבל גם בלי להיות: אחד הגדולים
    הילה 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ספק בכלל! זונן היקר, עלה והצלח! מרכז ההסברה הרוויח - ובגדול!
    סגור
  • 4.
    יישר כוח! בהצלחה (ל"ת)
    א.ש.רועי 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אחד המקצוענים ברשות השידור
    אלון 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסד גדול מאוד של רשות השידור ורווח ענק לכל מי שעובד איתו. איש משכמו ומעלה!
    סגור
  • 2.
    איש מיוחד, אמיתי, ישר ומקצוען. כן ירבו כמותו (ל"ת)
    שי 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איש יקר, מקצוען, ישר, בחירה ראויה. (ל"ת)
    יוני 02/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור