תקשורת ומדיה

מתכונן למערכה משפטית קשה: הרב יאשיהו פינטו שכר צוות יועצי תקשורת

הרב פינטו שכר את שירותי מעין נוה ועופר גולן מ-Now You כדי לטפל בהיבט המשפטי-תקשורתי. משרד 'פרו אסטרטגיה' מטפל ברב כבר 3 חודשים
הרב יאשיהו פינטו (צילום GFDL)
על רקע האפשרות כי היועץ המשפטי לממשלה ימליץ על העמדתו לדין, שכר הרב יאשיהו פינטו יועצי תקשורת, שיטפלו בהיבטים המשפטיים-תקשורתיים של הפרשה מצידו של הרב. מדובר במשרד ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה Now You מקבוצת נוה, בבעלותם של מעין נוה ועופר גולן.
Now You מתמחה בייעוץ אסטרטגי ותקשורתי ללקוחות הפועלים בין היתר בתחומי משפט ושוק ההון. בין היתר טפלו השניים במאבק הרופאים המתמחים בשנת 2011, ועדת הבחירות המרכזית של ההסתדרות ב-2012, פעילות שותפות ארגוני נשים לשוויון תעסוקתי על רקע מגזרי השנה.
מעין נוה ועופר גולן
מעין נוה ועופר גולן

מעין נוה ועופר גולן
מי שמנהל ב-3 החודשים האחרונים את פעילות התקשורת של הרב פינטו וארגון החסד שלו \'שובה ישראל\', כולל את הפעילות ברשתות החברתיות, הוא משרד פרו אסטרטגיה שמנוהל מקצועית על ידי יובל לידור.
שמו של הרב פינטו נקשר לפרשת \"הרב והניצב\". נגד הרב הועלה החשד כי נתן שוחד של 200 אלף שקלים לראש חטיבת החקירות במשטרה לשעבר, אפרים ברכה, וזאת במטרה לקבל מידע. על פי החשד, הרב פינטו גם העניק טובות הנאה למפקד יחידת להב 433 ניצב מנשה ארביב, כשזה היה נציג המשטרה בארה\"ב.
הפרשה שמטלטלת בשבועות האחרונים את המשטרה, גבתה כבר קורבן אחד, כאשר ניצב ארביב הודיע אתמול על התפטרותו מן המשטרה, תוך שהוא מטיח דברים קשים ברב פינטו, אותו רב שארביב היה מבאי ביתו.
תגיות הרב פינטו
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרופ אסטרטגיה ?? מה זה החרטא הזה ? (ל"ת)
    ינאי 02/2014/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    (ל"ת)
    now מי? 02/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור