תקשורת ומדיה

טראש זה יופי: המלכה החדשה מור ממן הביאה 23.5% לזכיינית ערוץ 2 'רשת'

הטקס הניב רייטינג דומה לשנה שעברה אז זכתה טיטי איינאו. 'זוג מנצח VIP' התחזקה, גם בזכות מדידה מקוצרת. 'לילה כלכלי' עקפה את 'רשת כלכלית'
מור ממן, מלכת היופי לשנת 2014 של ישראל, אתמול (צילום מסך: רשת, ערוץ 2) (צילום מסך רשת, ערוץ 2)
טקס מלכת היופי של ישראל, רשם אמש (יום ג\') רייטינג זהה לזה של השנה שעברה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי בטקס בו זכתה מור ממן (רשת, ערוץ 2), צפו 23.5%, מול 23.6% בשנה שעברה , אז זכתה טיטי איינאו.
זוג מנצח VIP (ערוץ 10) התחזקה ביחס לשבוע שעבר, אז קיבלה 17.2%, ואתמול - 17.4%. מנגד, התכנית נמדדה במשך כ-40 דקות בלבד בהן לא היה ברייק פרסומות, מה שעוזר להעלות את נתוני הצפייה.
\'מי בא לארוחת ערב\' (רשת, ערוץ 2) עם גיל ריבה, קיבלה 15.1%, \'פינס בלילה\' (ערוץ 10) זכתה ב-9.8%, \'היום שהיה\' (ערוץ 10) הניבה נתון גבוה של 10%, \'לילה כלכלי\' (ערוץ 10) עם 9.5%, עקפה את \'רשת כלכלית\' (רשת, ערוץ 2) עם 8.8%, \'פוליטיקה\' (ערוץ 1) רשמה 5%.
לוהט בלילה: \'החדשות הלילה\' (חדשות 2) זכתה ב-6.8%, מול \'צינור לילה\' (ערוץ 10) עם 6.1%.
ראש בראש בפרה-פריים: \'שנה של מלכה\' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 11.2%, לפני \'תכנית חסכון\' (חדשות 2) עם 15.5%. מנגד, \'ערב טוב עם גיא פינס\' (ערוץ 10) הניבה 9.5%, ו\'הסולטן\' (ערוץ 9) קיבלה 3.4%.
בגזרת החדשות: \'חדשות 2\' רשמה 22.7%, מול \'חדשות 10\' 10.5%. פינת \'אנליסט\' עם מתן חודורוב קיבלה 11.9%, ואילו הפרק השלישי בסדרת הכתבות של אבי עמית רשמה 12.1%. \'מבט\' (ערוץ 1) עם נתון נאה של 7.7%, \'חדשות 20:00\' (ערוץ 9) קיבלה 2.4%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה