תקשורת ומדיה

ביי ביי אובמה: שליח 'חדשות 2' בארה"ב אהרל'ה ברנע צפוי לחזור ארצה בקיץ

ברנע ביקש מ'חדשות 2' לסיים את תפקידו בוושינגטון ממנה הוא משדר מאז שנת 2008. כעת בוחנים בחברת החדשות של ערוץ 2 מי ימונה לנציגה בארה"ב
DELETE (צילום חדשות ערוץ 2)
אהרון (אהרל\'ה) ברנע, שליח חברת החדשות של ערוץ 2 בארה\"ב, צפוי לחזור ארצה בקיץ הקרוב, ובכך לחתום 6 שנים בוושינגטון - כך נודע לאייס. לדברי גורמים בחברת החדשות, ברנע שנמצא כעת בחופשה בישראל, ביקש לסיים את השליחות אותה הוא מבצע מאז 2008.
סוגיית חזרתו של ברנע עלתה כבר לפני כשנתיים, אז פרש יאיר לפיד מהגשת התכנית אולפן שישי לטובת הקמת מפלגת יש עתיד. ברנע עלה בבורסת השמות כמי שמועמד להחליפו , וזאת על רקע ניסיונו הרב, בין היתר בהגשת אותה מהדורה במשך יותר מ-6 שנים.
באותה עת בחברת החדשות של ערוץ 2 אף בחנו לבטל את התקן הקבוע בארה\"ב במסגרת תכנית לקיצוץ בתקציב החברה בסך 5 מיליון שקלים ב-2012. כפי שסיפרו אז גורמים בחברת החדשות לאייס, עלויות החזקת כתב בארה\"ב הן גבוהות במיוחד, וב\'חדשות 2\' שקלו לבטל את התקן לטובת העסקת כתב פרילנסר שיחסוך סכומי כסף גדולים.
ואולם, בסופו של דבר הוארכה כהונתו של ברנע מעבר לזמן שנקצב מראש (4 שנים), בחודשיים נוספים ולאחר מכן בעוד תקופה של כשנתיים בעוד פרק זמן ארוך, וזאת לאחר שלדברי גורמים ב\'חדשות 2\', החברה הגיעה להסכם עם ברנע לגבי הפחתה בעלויות השכר.
כעת בוחנים בחברת החדשות של ערוץ 2 מי מונה למחליפו של ברנע. בעבר עלה שמו של אודי סגל, הפרשן והכתב המדיני של \'חדשות 2\', אולם היה זה לפני כשנתיים.
מ\'חדשות 2\' טרם התקבלה תגובה.
תגיות חדשות 2
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תשתדלו לא להביא תמונה שלו מהבר מצווה.האיש זקן (ל"ת)
    מאפרת 03/2014/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שנים לא עובד. אבל במימון מלא (ל"ת)
    בדיחה מרה 03/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור