תקשורת ומדיה

השתדרגה: קרן אוזן מונתה לנציגת הבעלים ברדיו דרום, גלי ישראל ורדיו ת"א

החלה דרכה ברדיו דרום לפני 17 שנה, ומילאה תפקידי ניהול והגשה בתחנה שפועלת במסגרת קבוצת 'רדיו ישראל'. תמשיך לנהל את התוכן ברדיו דרום
קרן אוזן (צילום: יח"צ) (צילום יחצ)
קרן אוזן, שמשמשת ב-3 השנים האחרונות כסמנכ\"לית התוכן והשיווק של רדיו דרום7FM 9, מונתה לנציגת הבעלים, יוסי סבן וצביקה שלום בתחנות הרדיו שבבעלותם - רדיו דרום FM97 ו FM101.5, רדיו גלי ישראל ורדיו תל אביב מקבוצת תחנות רדיו ישראל. אוזן תופסת את מקומו של שמעון אלקבץ, נציג הבעלים הקודם.
במסגרת התפקיד, תמשיך אוזן לנהל את מערך התוכן בתחנת רדיו דרום, תהיה אחראית על תחום הפיתוח העסקי של תחנות הקבוצה באפיקי השקעה חדשים ובתחומי התוכן והמדיה. בנוסף, תהיה אוזן חברת דירקטוריון ברדיו תל אביב ותקדם שיתופי פעולה.
אוזן (34), בעלת תואר ראשון בתקשורת מטעם האוניברסיטה הפתוחה, החלה את דרכה ברדיו דרום לפני כ-17 שנים. בתפקידיה הקודמים שימשה כרכזת התכניות ברדיו דרום, מנהלת תחום IVR ואינטרנט, מנהלת מחלקת שת\"פים מסחריים וקד\"מ, ועורכת ומגישה את תכנית הבוקר \'נעים בבוקר\' של התחנה הדרומית. במקביל שימשה ככתבת ומגישה בתכניות אקטואליה שונות בערוץ 2. כיום משמשת כדירקטורית במספר חברות ציבוריות.
יוסי סבן מסר היום כי \"אנחנו מאמינים שקרן תוביל אותנו להישגים מרשימים ומאחלים לה בהצלחה\".
אוזן הוסיפה: \"רדיו דרום תמיד היה בית מקצועי עבורי, שמחה על האמון שניתן לי, הרדיו בישראל עומד בפני אתגרים רבים, משעמם בטוח לא יהיה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה! (ל"ת)
    מרדכי שלו 03/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עבדתי איתה
    ליאור 03/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת המוכשרות מתבזבזת ברדיו דרום
    סגור