תקשורת ומדיה

קרן הפורמטים שמציעה 55 מיליון ד': בכירים בתחום מצטרפים כיועצים למיזם

ד"ר זהר קדמון, מיקה אלמוג, עמרי מרכוס, ודרור נחום - אלה היועצים החדשים של TV Format Fund שהקימו לאחרונה 'רוביקון ביזנס גרופס' ואלון דולב
קרן ההשקעות הייעודית להפקה ויצירה של פורמטים לטלוויזיה TV Format Fund, אותה ייסדו לאחרונה רוביקון ביזנס גרופ בשיתוף עם היזם אלון דולב, מתחילה לגייס יועצים למיזם. לאייס נודע כי הרשימה כוללת את יועצת התוכן מיקה אלמוג, איש הפורמטים עמרי מרכוס, ד\"ר זהר קדמון, ועו\"ד דרור נחום.
ד\"ר זהר קדמון היא דוקטור לתקשורת מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, ובעבר שימשה כסמנכ\"לית והיועצת המשפטית של זכיינית ערוץ 2 \'קשת\', עד לפרישתה בספטמבר 2012. עמרי מרכוס הוא מומחה לשוק הטלוויזיה הבינ\"ל ומשמש כשותף קריאטיב ב-RED ARROW, תאגיד המדיה השני בגודלו באירופה.
מיקה אלמוג היא יועצת תוכן, כותבת ב\'הארץ\', ובעונות הראשונות של \'ארץ נהדרת\' שימשה כעורכת המשנה של התכנית. עו\"ד דרור נחום הוא ממייסדי שחם - איגוד השחקנים של ישראל, ומשמש יועץ משפטי לשחקנים וסוכנויות אמנים.
\'רוביקון ביזנס גרופ\' היא אחת מ-100 החברות הגדולות והמשפיעות במשק הישראלי, המחזיקה קרנות וחברות בתחומי הפיננסים, המימון, הביטוח והמסחר. בחברה טוענים כי מתוך זיהוי תחום הפקת הפורמטים כסטארט-אפ, הוחלט בקבוצת רוביקון שבבעלות אמיר ברמלי, בשותפות עם דולב, על הקמת TV Format Fund.
המודל בו תעבוד הקרן נבנה בהשראת קרנות ההשקעה הטכנולוגיות, וזאת משום שתשואות בפרויקטים מצליחים עשויות להניב רווחים של מאות אחוזים, בדומה להשקעות בעולמות הסטארט-אפ. במקרה זה סבורים היזמים כי ההשקעה הראשונית קטנה בהרבה ומאפשרת לשמור על פיזור יחסי.
בכוונת הקרן להזמין יוצרים וחברות הפקה הזקוקים למימון, להציג בפניה את הפורמט המיועד להשקעה, ואת הצרכים הנדרשים לפיתוחו ולשיווקו. הקרן תבחר מספר פורמטים - מתוסרטים או לא מתוסרטים - בעלי הסיכוי הטוב ביותר להימכר בחו\"ל, ואלה יזכו למימון חלקי או מלא בתמורה לשותפות הקרן בזכויות היוצרים. הקרן תעבוד בשיתוף פעולה עם מפיצים וגופי שידור, המעוניינים לחבור לגורם פיננסי למימון הפקות המיועדות לשידור בישראל ובעלות פוטנציאל לייצוא.
בבעלות TV Format Fund מספר פורמטים אותם היא עתידה להשיק כבר בפסטיבל מיפ בקאן, שיתקיים בשבוע הבא.
בקרן TV Format Fund אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מיקה אלמוג סערה בכוס תה
    מיקי 04/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מוכשרת, רק נכדה של פרס.
    סגור
  • 3.
    נבחרת חלומות שמגיעה עם כסף
    דנה לוי 04/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סחטיין
    סגור
  • 2.
    בדיוק מה שהתעשיה צריכה עכשיו (ל"ת)
    רענן 04/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה פולס אנרגטי חזק (ל"ת)
    ואוווווו 04/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור