תקשורת ומדיה

'חרדים 10' הושק: קבלו את הפרטים על האתר שיתחרה ב'בחדרי חרדים' וב'כיכר'

בני הזוג דוד רוטנברג ושרי רוט, פליטי 'בחדרי', השיקו הלילה את האתר. אייס חושף את הנבחרת שעומדת מאחוריו. ואיך קשור רביב דרוקר לפרויקט?
אתר חרדים 10 (צילום מסך) (צילום צילו מסך)
אחרי תקופה ארוכה של הכנות, הושק לפנות בוקר (יום ה\') אתר חרדים 10 , עליו פורסם לראשונה באייס . מאחורי האתר עומדים העיתונאים ובני הזוג שרי רוט ודוד רוטנברג, שעומדים בראש קבוצת משקיעים, שכוללת עוד מספר אנשי עסקים.
רוט תשמש באתר החדש כפרשנית הפוליטית, לצד תפקידה כמו\"ל המיזם, ואילו בעלה רוטנברג יהיה העורך הראשי, תפקיד אותו מילא עד לפני מספר חודשים באתר בחדרי חרדים. כעת האתר נמצא על סף גיבוש מערכת הכתבים והצלמים שלו. לאייס נודע כי תחת דוד רוטנברג יעבדו 2 עורכים אחראיים - נחמן וייס ואיציק הלפרין, כתב הדתות של ערוץ 1. הדסק הפוליטי יורכב מרוט ומנחמן וייס, ועל מדור הדעות הופקד אליעזר היון, שישמש גם ככתב באתר.
בנוסף אליו, בין הכתבים ניתן למנות את יוני אגסי, משה גלנץ, משה רוזמרין ויוני גרין. גורם באתר מציין כי בין כותבי הטורים באתר צפויים להיות רביב דרוקר וידידיה מאיר. בראש דסק הצלמים עומד בועז בן ארי, ותחתיו יעבדו מעל 5 צלמים.
העורך הראשי של \'חרדים 10\', דוד רוטנברג אישר את הפרטים, ומסר לאייס כי \"האתר שקם היום הוא אתר שהגולש החרדי נמצא במרכזו. זה יהיה אתר שינוהל על ידי עיתונאים ולא על ידי יחצנים. נמשיך לבצע את המהפכה שהתחלנו לפני 12 שנה\".
והמהפכה היא: החרדים באינטרנט
כשרוטנברג אומר \"מהפכה\", הוא באמת מתכוון לכך. בשנת 2002 הוא היה ממקימי פורום \'בחרדי חרדים\' באתר הפורומים הייד פארק, ואף החזיק בו אחוזים בהמשך. במשך שנים שימש רוטנברג כעורך \'בחדרי\', גם כשזה הפך לאתר חדשות.
יש לזכור כי עד היום ישנם קבוצות הרואות באינטרנט כפגיעה קשה ביהדות, וכדבר \"מוקצה\". מאידך, אחוז החשיפה של הציבור לאינטרנט עולה בהתמדה, והאתרים נוגסים בשליטה של העיתונות הממסדית, מה שעורר לא אחת את חמתם של הרבנים.
לפני מספר חודשים הוא ורעייתו שרי רוט פוטרו מ\'חדרי\' על ידי המו\"ל החדש מאיר גל, בין היתר בשל התארגנות העובדים באתר מטעם ארגון העיתונאים, מה שהוביל לחיכוכים בין הצדדים. מאז הם עבדו על האתר החדש, שאמור לתת קונטרה ל\'בחדרי חרדים\' וכיכר השבת, 2 האתרים החזקים במגזר החרדי, עם נתוני כניסה גבוהים מאד גם בהתחשב לאתרים במגזר הכללי.
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    בן אלף (ל"ת)
    חים 05/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 7.
    בן אלף (ל"ת)
    חים 05/2015/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 6.
    בהצלחה
    חגית 04/2014/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קנאת סופרים תרבה חכמה. בהצלחה באתר החדש. אני בטוחה שיביא תועלת רבה.
    סגור
  • 5.
    ברכה מיפה כהן תעזור להם עסקית
    ציפי 04/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם הם רוצים להצליח עסקית באתר החדשות החדש שהם פותחים אולי כדאי להם לקבל ברכה ועצה מהרבנית יפה כהן וחרי זה בטח הם יצליחו, כי גם אני בעסק הקטן שלי אחרי שקבלתי חינם ברכה ועצה מהרבנית יפה כהן המברכת המפורסמת מבני ברק, מאז הרווחתי הרבה יותר, אז שגם הזוג רוטנברג יקבל את ברכתה ויצליחו באתר החדשות החדש שלהם.
    סגור
  • 4.
    מישהו פה שכח את קוקר
    גינגי 04/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שעושה עבודה מצויינת ופרץ מצויין לתודעה
    סגור
  • קוקר פרץ לתודעה של 2 גולשים וחצי (ל"ת)
    מיקי 04/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אתר יפה, כמה זמן הוא יחזיק מעמד מול המתחרים? (ל"ת)
    שלי 04/2014/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    הקישור לאתר חרדים 10 לא עובד
    דוד10 04/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל
    סגור
  • מחלת ילדות
    יוסלה 04/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר יתוקנו הלינקים
    סגור
  • 1.
    בהצלחה שרי רוט (ל"ת)
    גלעד 04/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור