תקשורת ומדיה

לחילופי המפקד, עבור להקשב: יאיר שרקי יעבור לחדשות 2 עם שחרורו מגל"צ

מהמפקד ירון דקל, למפקד אבי וייס: שרקי, שיסיים את שירותו בחודש יולי, יצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2 באותו תפקיד בו שימש בגל"צ - כתב דתות
יאיר שרקי (צילום באדיבות קבוצת הפייסבוק איחוד חיילי גל"צ וגלגלצ)
יאיר שרקי, כתב הדתות של גל\"צ, ישמש בתפקיד זהה בחברת החדשות של ערוץ 2, עם שחרורו מצה\"ל בתקופה הקרובה. דסק הדתות כולל כעת את סיון רהב מאיר ואת עופר חדד. על פי גורמים ב\'חדשות 2\', רהב מאיר תמשיך לסקר גם היא את התחום, אולם תתמקד בהגשה ובסיקור הכנסת
חדד צפוי לקבל תפקיד נוסף במערכת - כתב לענייני התיישבות, בנוסף לתפקידי הגשה אותם הוא ממלא. את תחום ההתיישבות סיקר עד כה אוהד חמו, שיתמקד כעת בסיקור הפלסטינאים בגדה המערבית וברצועת עזה.
שרקי הוא הכתב החרד\"לי הראשון בתחנה הצבאית, וזוכה להערכה רבה. שמו זכה לפרסום רב כשהוכה על ידי שוטרי יס\"מ בהפגנה שהתקיימה לפני 3 חודשים בצומת בר אילן בירושלים, דבר שעורר גל ביקורת קשה, ותלונות מצידו של מפקד גל\"צ ירון דקל, וארגון העיתונאים.
שנתיים לפני כן, כששימש ככתב הבינוי והשיכון של גל\"צ וסיקר במקביל גם את בית הנשיא, \"זכה\" שרקי לטיפול מיוחד מצידם של מאבטחי ראש הממשלה בכניסה לאולם האירועים בו התקיים כנס מנכ\"לי משרדי הממשלה, וזאת משום שהוא \"בעל חזות של נוער הגבעות\".
באותה עת פורסם באייס כי למרות שהוא הציג תעודת עיתונאי בתוקף וחוגר, הובילו אותו המאבטחים לחדר צדדי, בעוד שהעיתונאים האחרים עברו בידוק רגיל והורשו להיכנס לאולם. באותו אירוע ערכו עליו המאבטחים בדיקה גופנית, הפשיטו את מכנסיו, והפרידו בינו לבין חפציו האישיים. כשטען כי מדובר בפעולה לא חוקית, הוחזרו לו חפציו, אולם אז התבקש לפרק את מכשיר ההקלטה.
ב\'חדשות 2\' אישרו את הפרטים.
תגיות יאיר שרקי
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה