תקשורת ומדיה

ערוץ ותיק, לוק חדש: ערוץ הקניות משקיע 250 אלף ש' באריזה גרפית והפרומואים

המהלך הנוכחי אותו מבצעת JCS post production, הוא חלק ממהלך גדול יותר שבוצע בחודש האחרון - מעבר לאולפנים חדשים בעלות של 2 מיליון ש'
ערוץ הקניות (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
ערוץ הקניות יעבור שינוי ויזואלי במסגרתו תעוצב אריזה גראפית מחודשת לערוץ בהשקעה של כ-250 אלף שקלים. במסגרת המהלך עליו אחראית חברת JCS post production, תותאם השפה הגראפית של הערוץ - שהוקם לפני 19 שנה - כך שיעוצב מחדש הלוגו, יעוצבו מחדש כל הפתיחים לתכניות, נתוני המחירים בסרטי המכירה, אריזת הפרומואים, הרקעים הגראפיים הדינמיים ופרסומות ערוץ הקניות בערוצים 2 ו-10.
המהלך המיתוגי הזה הוא חלק ממהלך רחב יותר של התחדשות ערוץ הקניות, שעבר בחודש האחרון לשדר מאולפני HD חדשים במהלך שעלה יותר מ-2 מיליון שקלים. האולפנים החדשים ממוקמים במתחם אולפני ג.ג. גלובוס גרופ בנווה אילן וכוללים חדרי בקרה, עריכה, חדר קונטרול, חדר סאונד, חדרי עריכה ותפאורה משתנה.
JCS post production ביצעה מהלכים דומים של עיצוב אריזות גראפיות חדשות ומיתוג ערוצי טלוויזיה בחו\"ל, בהם בסין, טורקיה, פולין ואוקראינה, והיא נבחרה לאחר מגעים של ערוץ הקניות עם מספר חברות בתחום.
\"אנו גאים בצעד המשמעותי שמוביל ערוץ הקניות, שהתחיל במעבר לאולפני HD ומגיע כעת לשיאו במהלך מיתוגי חדשני\", מסר אורן ז\'ורבין, מנכ\"ל ובעלים של הערוץ ומנכ\"ל קבוצת דחף, \"בחרנו להשקיע את הסכומים הדרושים בכדי להמשיך ולשפר את חוויית הצפייה והרכישה שאנו מעניקים לצופים שלנו, ולתת מענה לביקוש והדרישה הקיימים לרכישה באמצעות הטלוויזיה\".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה