תקשורת ומדיה

שינויים בגל"צ: קוולר ינהל את תחום הספורט - בנבג'י יחליפו ככתב פוליטי

ירון דקל ממשיך במגמת השינויים בתחנה הצבאית. בנוסף לתחום הספורט ימשיך קוולר לשמש כמגיש משדרי אקטואליה. בנבג'י יעזוב את תחום השטחים
עידן קוולר (צילום: בארבע עיניים - מיה וגורי לב ארי) (צילום בארבע עיניים - מיה וגורי לב ארי)
עידן קוולר, הכתב הפוליטי של גל\"צ, מונה למנהל תחום הספורט בתחנה הצבאית - כך החליטו מפקד גל\"צ ירון דקל וראש מחלקת החדשות ספי עובדיה. את מקומו של קוולר ככתב הפוליטי, ימלא עידו בנבג\'י, ששימש בשנים האחרונות ככתב השטחים של התחנה.
קוולר יוביל כעת את חדשות הספורט וכן ישמש כשדר הספורט הבכיר של התחנה. בנוסף ימשיך קוולר לשמש בתחנה כמגיש משדרי אקטואליה ואת התוכנית שישבת.
קוולר (32) החל את דרכו כחייל בגל\"צ בשנת 2000 ככתב ספורט, ובין יתר תפקידיו השונים בתחנה שימש ככתב פלילים, תרבות וב-8 השנים האחרונות ככתב פוליטי. גם במהלך עבודתו בזירה הפוליטית, המשיך קוולר לשדר ספורט, ורק לאחרונה דיווח מחצי גמר ליגת האלופות בכדורגל.
קוולר מסר היום כי \"אני מודה לירון דקל וספי עובדיה על האמון והבחירה ובעיקר על הגשמת חלום ילדות נושן. אני שב אל תחום הספורט כמנהל תחום שמטרתו להביא לציבור המאזינים את כל השידורים, הקולות, והפרשנויות בזמן אמת ובין מטרותיי בתפקיד החדש, גם להגיע לקהל צעיר שאוהב ונהנה מספורט\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאי מוכשר
    אחד שיודע 05/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוולר עיתונאי מוכשר בולט מאוד בתחום הספורט והפוליטיקה. אין ספק שתחת ניהולו התחנה תגיע לקהלים חדשים בתחום הספורט עלה והצלח.
    סגור
  • 1.
    קוולר בדיחה עצובה (ל"ת)
    עיתונאי בחצי גרוש 05/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור