תקשורת ומדיה

הנקמה מוגשת קרה: קשת מאיימת לתבוע את עומרי חיון בגלל סרטון ביוטיוב

'קשת' דורשת מחיון להסיר קטע מ'האח הגדול' שהוטמע באתרו, והתחייבות להימנע מכך בעתיד. חיון לא מוותר: "תביעה פחדנית ועלובה. הקטע לא יוסר"
עומרי חיון (צילום:יח"צ) (צילום יח"צ)
לקשת יש זיכרון ארוך, ואנשיה מתקשים לשכוח את הבלוגר עומרי חיון שעשה להם לא מעט צרות בשנים האחרונות. זה התחיל עם חשיפת גילו של עומר אדם מהתכנית כוכב נולד, המשיך עם פרשת יורם זק, חשיפת שמו של הטאלנט של הזכיינית, אייל גולן, בפרשת הקטינות, וכמובן - מדי עונה פרסום שמות הנכנסים לבית האח הגדול עוד לפני שהם נכנסו בפועל.
אז היום (יום ד\') מגיע התשלום, בדמות מכתב התראה לפני תביעה ששלח עו\"ד מוטי ארד ממשרד רון גזית, רוטנברג שות\', באי כוחה של \'קשת\'. הזכיינית טוענת כי חיון הפר את זכויותיה בכך שפרסם סרטון וידאו מבית האח הגדול, שפורסם על ידי אדם פרטי ביוטיוב.
חיון הטמיע סרטון יוטיוב של אורגל גושן מ\'האח הגדול\', ששודר בערוץ 26, באתר האינטרנט שלו. ב-2 האייטמים שהסרטון הוטמע בהם, צפו 100 אלף ו-20 אלף איש. עו\"ד ארד כתב על כך: \"בפרסום הקטע המפר באתר ביצעת הפרה בוטה מכוונת וזדונית של חוק זכות יוצרים... הפרת זכות יוצאים מהווה עוולה נזיקית... בפרסום הקטע פעלת בניגוד להוראות חוק עשיית עושר ולא במשפט... משכך, הינך חייב למסור למרשתי כל טובת הנאה שהשגת באמצעות פרסום הקטע המפר, במישרין בעקיפין\".
במכתב שנשלח היום מאיימת \'קשת\' על חיון כי תפנה להליכים משפטיים במידה ולא ייענה לדרישותיה - כולל הסרת קטע הווידאו מהאתר, והודעה בכתב כי \"החל מעתה ואילך, לא תעשה שימוש כלשהו במישרין או בעקיפים בכל קניין רוחני של מרשתי, לרבות שימוש בקטעים מתכניות של מרשתי ובסימני מסחר שלה\". עו\"ד ארד מקציב לחיון 24 שעות בלבד להיענות לדרישת \'קשת\'.
ואם חשבתם שחיון מתכוון לוותר בקלות, טעיתם. חיון מסר כי \"גם לי עצוב שהשנה אף אחד לא מדבר על \'האח הגדול\' מלבד חברי כנסת שקוראים לתכנית הזאת \'תועבה\', וכזו שנותנת במה להסתה לרצח. הסרטון לא צולם, פורסם או שודר על ידי פורטל עומרי חיון. יפה מאד ש\'קשת\' אותו גוף שדורס עשרות קטע וידאו בתכניות הזבל שלהם כמו \'חי בלילה\', \'תכנית הבוקר\', \'אנשים\' - שלא נדבר על יותר מ-30 אייטמים ביום שמתפרסמים ב-mako בהם יש אמבד (הטמעה) לקטעים ללא זכויות יוצרים ביוטיוב, מאיימים בתביעה פחדנית ועלובה. הקטע לא יוסר - \'קשת\' אלופים במחיקת סירטונים מיוטיוב, אז שילכו על זה\".
מ\'קשת\' נמסר: \"כל הפרטים נמצאים במכתב\".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    קשת הם התחתית של המיץ של הזבל
    ים 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וקח גם הפח הגדול. אני לא מעביר לקשת כבר כמה שנים, אבל השנה לשימחתי פרט לכמה ימים של דיבור על צימחונית חופרת אף אחד לא מדבר על הפח הגדול, בטח לא מאז המונדיאל.
    סגור
  • 8.
    אני בעד האנדרדוג- על הכבוד על האומץ (ל"ת)
    יניב 05/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ליעלי וגיא הטוקבקיסטים - קצצו קצת ברוע שלכם
    ממפוטרי קשת 05/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין מה מניע בנאדם להגיב על תגובה של מישהו כשהוא בכלל לא צד בנידון.
    סגור
  • חיון י'פאטת תפסיק לטקבק לעצמך (ל"ת)
    בן 05/2014/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    עוד נסיון של קשת לייצר באזז לתוכנית שלה
    ממפוטרי קשת 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משום מה, השנה יש ירידה חדה בהתעניינות הקהל בנעשה בבית האח הגדול. מעט מאוד רכשו את ערוץ 20 שנעלם למקום אחר בממיר והרייטינג של התוכנית במגמת ירידה. לא אתפלא אם האייטם הזה הוא תוצר של פעולה משותפת בין קשת לבין עומרי חיון. ואם זה לא ככה - קשת חייבים לו תודה ענקית. ועוד הערה בקשר לאח - ההצבעות השנה הן דרך אפליקציה - טעות איומה של קשת. אם אחרי סיום העונה יופיע אייטם על הצלחה פנטסטית בהטמעת האפליקציה - תדעו שאני צודק. (-:
    סגור
  • טען עוד
  • תתחבר למציאות. אתה חי בסרט. קשה. (ל"ת)
    גיא 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שחכתי לציין שקשת שכרו השנה טוקבקיסטים
    ממפוטרי קשת 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהללו וישבחו את הצלחת התוכנית
    סגור
  • אולי פטרו אותך כי יש לך שגיאות כתיב. (ל"ת)
    יעלי 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ככככככככככככככככ ... (ל"ת)
    ממפוטרי קשת 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חיום פח אשפה מהלך (ל"ת)
    ילד כאפות 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    החיון הזה פשוט כאפות שאין לתאר
    דורי 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי את כל ה"קריירה" המפוארת שלו הוא עושה על גב האח הגדול אז מה הוא משחק אותה. שיתבעו את אמאמא שלו ושייעוף לכולנו מהראדר! ילד טמבל וואנבי
    סגור
  • 3.
    קשת יצאו קטנים (ל"ת)
    חץ 05/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הפעם אני עם חיון. הוא יחטוף! אבל מדובר במסר
    דנה 05/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב שנחשד כהסתה לרצח של ח״כ ערבי
    סגור
  • 1.
    עלוב ועלובים
    טיפשים 05/2014/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט קשה להבין. עומרי חיון עושה כל שביכולתו על מנת להיות ״קול״ אחר, כזה שלוחם למען זכות הציבור לדעת, חשיפות, חופש הביטוי וחופש העיתונות. מדובר בסה״כ בילד מוכשר שחשיבותו לשיח הציבורי תורמת כמו הטוקבק שלי. הוא לא לוחם ולא עיתונאי, סהכ רכילאי עם הבנה מצוינת של המדיה החדשה. וקשת, קשת הם הכי עלובים, בהתייחסותם אליו, הם מכתירים אותו לרלוונטי, התביעה לשימוש אמבד מיוטיוב מגוחכת ולא רצינית (עומרי ענה יפה) וכדאי שמישהו שם יבין שלא צריך להתעסק בילד הזה, לא הם, לא אסי עזר ולא אף פתטי אחר. הם עושים אותו מה שהוא, בלעדיהם, הוא יכתוב על ליהי גרינר ודנה רון שכנראה מעניינות רק את מי שקרא את הטוקבק הזה עד הסוף. נוחו יעלובים
    סגור
  • חיון יודע את העבודה שלו כמו שצריך
    אשת תקשורת 08/2014/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בלוגר מוכשר ומעניין למרות שאינו עיתונאי הוא רכילאי מהטובים שיש ויש המון אנשים שחובבים את הז'אנר מגיע לו כבוד על כך ולא זלזול. אני בכל פעם מחדש רואה כמה הוא לא פרייר ולא עובר על החוק. המדיה הדיגיטלית היא הסביבה הטבעית שלו והוא מזהה את המגמות וההזדמנויות. בן אדם כזה הטא ההפך הגמור מילד כאפות... זה גאון תקשורת
    סגור