תקשורת ומדיה

יובל סיגלר ממשיך להתרחב: רכש את המגזינים 'את' ו'ביג טיים' משלמה בן-צבי

אחרי שמכר את 'מעריב' ו'מקור ראשון', בן-צבי נפטר מעיתונים נוספים. כעת הופך מו"ל 'טיים-אאוט' לבעלים של אחת מקבוצת המגזינים הגדולות בישראל
מגזין את (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
יובל סיגלר השלים היום (יום ב\') את רכישת מגזין הנשים את מקבוצת תכלת - כך נודע לאייס. במסגרת העסקה יקבל סיגלר את מלוא הזכויות על \'את\' ומוספיו השונים בתחומי האופנה והגסטרונומיה, וכן את מגזין \'ביג טיים\', מידיו של שלמה בן-צבי, לשעבר מו\"ל מעריב.
סיגלר הוא המו\"ל של מגזין טיים-אאוט תל אביב, ולפני 9 חודשים גם רכש ב-675 אלף שקלים את פעילות האינטרנט והדיגיטל של מוטו תקשורת שפשטה את הרגל - אתר allmag ושירות הניוזלטרים היומיים הנשלחים ל-375 אלף רשומים, במקביל למגזין מוטו והמחירון שלו, מסע אחר, נישה וגלילאו. סיגלר גם מפיק את מגזין אטמוספירה המופץ לנוסעי אל על. בעקבות העסקה הופך סיגלר למו\"ל של אחת מקבוצות המגזינים הגדולות בישראל.
עם הקפאת ההליכים בגופי התקשורת של בן-צבי, החלו מגעים למכירתם, שיצאו לפועל לפני כחודשיים: את מקור ראשון ואתר NRG רכשה קבוצת ישראל היום של שלדון אדלסון, ואת מעריב רכש אלי עזור, הבעלים של קבוצת ג\'רוזלם פוסט.
מגזין הנשים \'את\' הוקם ב-1967 ועורכו הראשון היה טומי לפיד. מדובר באחד הנכסים הכי מזוהים עם \'מעריב\', אולם מאז נרכשה קבוצת \'מעריב\' על ידי בן-צבי, המגזין הועבר מחטיבת המגזינים לידי קבוצת המגזינים שלו \'תכלת\', כמו גם את ירחון ביג טיים הפונה לאלפיון העליון.
ב-15 השנים האחרונות, עד ל-2012, ערכה את המגזין עפרה מזרחי, וב-8 החודשים האחרונים ערכה אותו דורית בן ארי. לאייס נודע כי בשבועות הקרובים צפוי סיגלר להודיע על שורת מינויים חדשים בתחומי התוכן והסחר ב-2 המגזינים שנרכשו, לקראת הרחבת פעילותם גם לתחומי האינטרנט והדיגיטל.
תגיות את | מעריב
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אז זה מה שהגוש שלו קוראת? (ל"ת)
    לא, את 06/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    באמת חשבתם שנגיב *כאן* על סיגלר ה________ (ל"ת)
    גוש*חרא 06/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הלבנה?
    אחד מהתחום לשעבר 06/2014/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המגזינים שנרכשו הם כולם פרינט, כבר לא פעילים מזה זמן ואין סיכוי שיחזרו לפעול ברווחיות. שווה לבדוק מה עומד מאחורי הרכישות הסיטונאיות האלה... גם אם מדובר ברכישת השם והמוניטין - זה כבר מאוחר מדי. מוזר שמישהו עוד משקיע היום בפרינט. שיהיה בהצלחה בכל מקרה...
    סגור
  • 1.
    סיגלר אימפריה (ל"ת)
    אריק 06/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • סיגלר מנצל את העובדים שלו (ל"ת)
    אנונימי 06/2014/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יובל סיגלר הוא רודן צמרת (ל"ת)
    אנונימי 06/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור