תקשורת ומדיה

יצליח להציב תחרות ליומונים הכלכליים? גם mako מקים מדור רכילות עסקית

יפעת הללי חזרה לתפקידה ככתבת מדור הרכילות, ומחליפה - גיל משעלי, יעבור לטפל במדור החדש. המטרה של mako: פנייה לקהלים מבוגרים יותר
דף הבית של אתר mako (צילום מסך) (צילום צילום מסך)
אתר mako יקים מדור רכילות עסקית בו יכתוב גיל משעלי - כך נודע לאייס. המדור יעסוק בכל הנוגע לרכילות של העולם הכלכלי והמסחרי, ועשוי להציב תחרות למדורים המוכרים של העיתונים הכלכלים כלכליסט, גלובס וממון.
משעלי הגיע ל-mako לפני כ-7 חודשים כשמונה לכתב הרכילות והבידור של האתר, במקומה של יפעת הללי שיצאה לחופשת לידה. משעלי חזר באותה העת לעולם התקשורת לאחר שנת הפסקה, עם עזיבתו את ישראל היום בתחילת 2013. עוד לפני כן עבד מספר חודשים ככתב רכילות בנענע10, ולפני כן כשנה וחצי בוואלה סלבס.
הבוקר (יום א\') חזרה הללי לעבודה. באתר הוחלט להשאיר את משעלי תחת הכובע החדש - במדור החדש, ואילו הללי תחזור לתפקידה ככתבת מדור mako סלבס. את מדור הרכילות עורך עומר מלכא.
ההחלטה להקים את הרכילות העסקית התקבלה בניסיון לפנות גם לקהלים לא טבעיים של mako. האתר פונה לקהלים צעירים, צופי האח הגדול, אולם קהל מבוגר יחסית של בני 45 ויותר, יפנה לידיעות אחרונות ולאתרים אחרים. עם מדור כזה, ב-mako מקווים להביא את הקהלים הללו.
ב-mako אישרו את הפרטים.
תגיות MAKO
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלכס אחלה כתב.. רק לא מעודכן בחומר הנלמד
    גילה 06/2014/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלכס.. בכלכליסט כבר כשנה וחצי אין רכילות עסקית..
    סגור
  • 1.
    בכלכליסט כבר מזמן אין מדור רכילות עסקית (ל"ת)
    אחד שעובד בכלכליסט 06/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור