תקשורת ומדיה

לאחר כמעט 15 שנה: סמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל הודיע על עזיבת החברה

ויזנטל היה אחראי על ערוצי החברה והפקות המקור, שנתנו פייט ל-HOT. כעת שמו מצטרף לבורסת השמות של המועמדים למנכ"ל את רשות השידור החדשה
אודליה פרידמן ויונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של יס (צילום: רפי דלויה) (צילום רפי דלויה)
יונה ויזנטל, סמנכ\"ל התוכן של yes, עוזב את החברה. ויזנטל הגיע לחברה עוד בשלבי הקמתה לפני 15 שנה, ובעשור האחרון היה אחראי על ערוצי הסרטים, הסדרות, סרטי התעודה, והפקות המקור של חברת הלוויין, שנתנה בשנים האחרונות פייט קשה בתחום היצירה המקורית ל-HOT.
בהודעת החברה הבוקר (יום ג\') נכתב כי \"בין יתר המהפכות שהוביל ויזנטל בעולם הטלוויזיה ניתן למצוא את ערוץ הבית של HBO בישראל - yes oh שהקים לפני כשנתיים, שהיווה אחד המהלכים הדרמטיים בתולדות הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל\".
ויזנטל החל את דרכו המקצועית בתיחום הכספים כשהיה ראוה החשבון של חברת ICO, ספקית התוכן של חברות הכבלים לשעבר. בהמשך היה סמנכ\"ל הכספים של ערוץ הספורט עד שעבר בתחילת 2000 ל-yes.
כעת שמו של ויזנטל מצטרף לבורסת השמות של המועמדים למנכ\"ל את תאגיד השידור החדש, בנוסף לשמות רבים אחרים כמו רם לנדס, אילן דה-פריס, אורי שנהר ועוד.
יונה ויזנטל מסר: \"כאשר yes הייתה בתחילת דרכה, וההערכות היו שתגיע ללא יותר מ-300 אלף בתי אב מנויים, אמרתי שאסיים תפקידי כאשר ל-yes יהיו 600 אלף בתי אב מנויים, וכעת שהחברה שברה גם את השיא המדהים הזה, אני חש שזהו הזמן עבורי לפתוח דף חדש\".
לדבריו, \"הייתה לי זכות מדהימה להיות שותף להקמת טלוויזיה רב-ערוצית מהטובות שיש בעולם ואני מודה למנכ״לים ולבעלי המניות שעבדתי איתם לאורך 15 השנים, על ההזדמנות והשותפות, ולעובדים המדהימים של החברה בכלל והאגף בפרט על העשייה רבת השנים\".
תגיות YE | יונה ויזנטל
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איעש מיותר ובעל אינטרסים אישיים מובהקים
    אחת שעבדה איתו ב YES 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי רק זיכרונות לא טובים מהאיש ומדרכו המקצועית. בכל החלטהבחירה שלו יש אינטרסים אישיים!! אינו אמין ואנוכי!! מקצועיות היא מילה זרה עבורו.
    סגור
  • 2.
    מה זה למנכ"ל? זה בעברית? (ל"ת)
    אוהד 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רוסי (ל"ת)
    בוריס 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    למנכ״ל את?!
    דן 07/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלמד עברית...
    סגור