תקשורת ומדיה

עכשיו זה רשמי: ורשבסקי חוזר לשמש כמנכ"ל ערוץ 10 במקומו של רפי גינת

כפי שפורסם לראשונה באייס, בעלי הערוץ העדיפו למנות אדם מחוץ לארגון. ורשבסקי ייכנס הבוקר לתפקיד, שנתיים לאחר שהתפטר מהערוץ בתום 4 שנים
מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי (צילום: אלון אלג'ם) (צילום אלון אלג'ם)
יוסי מימן, מינה את יוסי ורשבסקי למנכ\"ל ערוץ 10. בערוץ 10 מדווחים הבוקר (יום ד\') כי ורשבסקי ייכנס היום לתפקידו, שבועיים לאחר עזיבתו של רפי גינת.
זוהי הקדנציה השנייה של ורשבסקי בערוץ 10. הוא הגיע לערוץ בשנת 2008 לאחר שנים רבות ברשת שוקן וכמנכ\"ל הארץ. בחודש מאי 2012 התפטר מתפקידו דווקא למרות שהצליח לצמצם הפסדים, להגדיל הכנסות ולהעלות את נתוני הרייטינג שלו עם כמה מותגים - הישרדות VIP, היפה והחנון והתכניות של אמנון לוי.
ואולם, כבר אז לא שידר ורשבסקי על אותו גל עם חלק מנציגי ההנהלה, והמאבקים התמידיים על עתידו של הערוץ. מי שהחליף אותו למספר חודשים היה יואב הלדמן, סמנכ\"ל הכספים ששימש כממלא מקום עד למינויו של גינת.
בחודש אוקטובר שעבר מונה ורשבסקי למנכ\"ל גוף המדיה של קבוצת פובליסיס ישראל שכללה באותה עת את זניט מדיה, סטארקום וסמארט מדיה, כאשר החליף את יורם באומן. בשבוע שעבר הביע באומן התנגדות לעזיבתו של ורשבסקי, ואמר לאייס כי \"ערוץ 10 פנה אלינו, ואני מתנגד לכך\".
לפני שבועיים פורסם כי גינת עוזב את תפקידו . גורמים בערוץ יודעים לספר בשיחות עם אייס כי גינת למעשה אולץ לסיים את תפקידו, לאחר שלא הצליח להבריא את הערוץ. כבר אז פורסם באייס כי המנכ\"ל שיחליף את גינת לא יהיה מקרב עובדי הערוץ.
יוסי מימן מסר הבוקר כי הוא \"שמח להשיב את המושכות של הערוץ לידיו של יוסי ורשבסקי. ערוץ 10 חווה משברים במהלך 12 שנות פעילותו, ואני בטוח כי תחת הנהגתו של יוסי הערוץ יצעד להישגים לטובת ציבור הצופים וימשיך להיות מקור פרנסה למשפחות רבות בתעשיית התקשורת בארץ. בפני יוסי עומדות משימות לא פשוטות שהראשונה שבהן הינה לאזן את פעילות הערוץ, תהליך שיהווה את הבסיס להמשך פעילות הערוץ בזיכיון בשנים הקרובות\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף איש מקצוע אמיתי במקום כל החרטטנים
    pix37 07/2014/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והפוליטיקאים שהעסיקו עד עכשיו.
    סגור