תקשורת ומדיה

אחרי שהפסיד את זכויות השידור: ONE רכש שוב את הליגה הצרפתית בכדורגל

לאחר שהפסיד את הזכויות לפני פחות משנה לטובת ערוץ הספורט, ONE מחזיר אליו את הזכויות וישדר בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר את משחקי הליגה
ערוץ ONE (צילום לוגו)
ערוץ ONE יעביר בשידורים ישירים את משחקי הליגה הצרפתית. המשחקים יועברו גם בערוץ ה-HD של ONE ב-HOT, ובמקביל באתר ONE ובאפליקציות הסלולריות באייפון ובאנדרואיד.
הליגה הצרפתית נחשבת לאחר המובילות באירופה, ומשחקים בה בין היתר זלאטן איברהימוביץ\', דוד לואיז וטאיגו סילבה פלקאו. גם אלירן עטר ואיתי שכטר משחקים בה ומעוררים עניין בקרב הקהל הישראלי.
בחודש מארס שעבר החל ערוץ ONE לשדר את הליגה, ואף את עונת 2013-2014, אולם בספטמבר איבד את הזכויות לאחר שבעלי הזכויות, לאיש העסקים הלוקסמבורגי ניקולה רוטקופף, הבין כי מדובר בליגה אטרקטיבית שניתן למקסם עליה רווחים. השידורים הועברו לערוץ הספורט אולם כעת הם חוזרים לערוץ שלא נהנה משידורים אטרקטיביים במיוחד.
בין היתר ONE משדר את הליגה הקפריסאית בה משחקים מספר ישראלים, הליגה האמריקאית MLS, משחקי ה-X-GAMES, פוקר WSOP, אגרוף ועוד. הליגה הצרפתית מוסיפה קצת אטרקטיביות לערוץ החינמי שנאבק בקושי רב במתחרים - ערוץ הספורט וצ\'רלטון.
מנכ\"ל ONE, אודי מילנר מסר כי \"אין ספק שהליגה הצרפתית הפכה להיות אחת המעניינות באירופה וראינו חלק לא קטן מכוכביה במונדיאל האחרון בברזיל. אנו גאים להביא את משחקי הליגה לכלל הצופים בישראל בחינם וממשיכים כל העת את המגמה של שידורי המשחקים של שחקני נבחרת ישראל בכלל הליגות ביבשת\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל...
    VVV 08/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שידור ליגה צרפתית ללא עמיחי שפיגלר, זה לא באמת שידור...
    סגור
  • 1.
    עדיף לשדר גליצ'ים וידיעות צהובות ומופרכות (ל"ת)
    אופירה 08/2014/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור