שיווק ופרסום

התשובה של סוכני הביטוח: שולפים את "שוקה האמיתי" ויוצאים נגד ביטוח ישיר

לאחר טיזרים בעיתונות וברשת, הערב יעלה קמפיין חדש של לשכת סוכני ביטוח שבמרכזו הסוכן "שוקה האמיתי" שיוצא נגד הטלפנית והיונה של ביטוח ישיר
לשכת סוכני הביטוח. "שוקה האמיתי" (צילום צילום מסך)
לשכת סוכני הביטוח מעלה קמפיין תשובה לביטוח ישיר ובו ייחשף \"שוקה האמיתי\" - סוכן הביטוח אורן איילון. הקמפיין של הסוכנים שהושמו ללעג על ידי הקמפיינים של \'ביטוח 9 מיליון\' בכיכוב שני כהן מתייחס ישירות לקמפיין זה של גליקמן נטלר סמסונוב וכן לקמפיין היונים של ביטוח ישיר מאת באומן בר ריבנאי - שניהם של חברת הביטוח אי.די.איי שמחזיקה ב-2 המותגים.
לדברי אורי רמתי, מחברת \"פרו אסטרטגיה\" שמשמש כאסטרטג לשכת סוכני הביטוח, \"האסטרטגיה התקשורתית ללשכה נבנתה, בין היתר, תחת התפיסה שלא נוכל להמשיך לסבול את ההשתלחות של ביטוח ישיר בסוכנים המקצועיים. לכן, הלשכה מנהלת קמפיין פרסומי במספר זירות ושלבים: לפני חצי שנה הוצאנו קמפיין עיתונות ורדיו שהיה מוצלח מאוד וסימן את תחילת המערכה. מטרותיו של הקמפיין הנוכחי הוא למוטט את התדמית הפיקטיבית שבנתה חברת ביטוח ישיר ל-\"שוקה\" ובנוסף, להבליט את היתרונות המקצועיים והאיכויות האישיות והאנושיות שיש לסוכן הביטוח הפרטי\".
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום קו האופק שאחראי על הקו הקריאייטיבי בראשותו של שעיה סגל. לדבריו: \"בחרנו להציג את שוקה האמיתי כסוכן ביטוח מתוחכם, מסור ללקוחותיו, אכפתי, ומומחה בעולם הביטוח והפיננסים. הסוכן שוקה הוא לא טלפנית, אפליקציה או יונה. שוקה האמיתי הוא הסוכן שמתקשר להגיד לך יום הולדת שמח, מביא את ההמחאה מחברת הביטוח כשאתה מאושפז אחרי ניתוח ונמצא לצדך ברגע האמת. בין סוכן ביטוח לבין לקוח שעובדים יחד במשך שנים נוצרת מערכת יחסים אישית ומחייבת\".
מדובר בקמפיין הטלוויזיוני הראשון של לשכת סוכני ביטוח, לאחר למעלה מעשור. הקמפיין עושה שימוש בסוכן ביטוח אמיתי ולא בשחקן, זאת לאחר שהלשכה ערכה אודישנים למספר סוכני ביטוח, ולבסוף נבחר הסוכן אורן איילון.
לצידו של שעיה סגל בבניית הקמפיין היו גם נשיא הלשכה, אריה אברמוביץ שטוען כי \"לאחר שנים רבות שבהן היכו בסוכני הביטוח ללא רחם ולא נעשה דבר, אנו משיבים מלחמה. אני רואה זאת כצעד ראשון לקראת המשך הטיפול בתדמית סוכן הביטוח - להחזיר עטרה ליושנה\". אנשי צוות נוספים שהשתתפו בבניית הקמפיין הם סגנית נשיא הלשכה ואחראית על מיתוג הסוכן שוש כהן, במאי הטלוויזיה רון אסולין, מנהל הקרייאטיב תומר רוטליין והקופירייטר עופר גולן.
מלשכת סוכני ביטוח נמסר: \"הייתה פה עבודת צוות שנעשתה בכמה שבועות מאומצים, באמצעים צנועים יחסית. אנחנו מאמינים שהאמת תנצח ושהחשיפה שתהיה לאורן כשוקה האמיתי תסייע ושסוכני הביטוח וכן לקוחותיהם יתגאו במה שהם רואים. גם המבוטחים יוכלו להשתחרר משטיפת המוח הבלתי פוסקת שמנסה לפגוע בתדמית הסוכן\".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מסתבר שהסוכן גר בסביון וחזר עכשיו מטיול סוכני (ל"ת)
    huxh 09/2014/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חברת ביטוח זה חנטריש וסוכני ביטוח זה מלצריות
    שטרונגולוביץ 09/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלצריות של קפה קפה שהשכר שלהם מבוסס על טיפים בלבד
    סגור
  • 4.
    שיראו איך כשמתקשרים 9 מליון או 555555 מגיעים (ל"ת)
    לאותו מקום 09/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    רעיון
    אצא לי השוקה 09/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה רעיון לצאת נגד שוקה. הביצוע כאן קצת אמריקאי. לדעתי הקריאה האמיתית לקמפיין היא לבצע עליו טייק-אוף אבל שהמבצעים יהיו מהרשת. לצאת בקריאה להעלות סרטונים לתגמל ולקדם ביוטיוב.אם אהבתם את הרעיון ב 555 לייקים נגלה את מספר הטלפון של המשרד שלנו. לייק?
    סגור
  • 2.
    באמת לא טוב
    פרסומאי 09/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה לא טובה בלשון המעטה. בטח המשרד פרסום (מישהו מכיר?)היה על תקן ביצועיסט וזו עוד דוגמה של לקוח שחושב שהוא מבין פרסום. אין מצב שאיש קריאייטיב שמכבד את עצמו חתום על זה. רק בישראל, בושה
    סגור
  • 1.
    בזבוז
    סוכן ביטוח 09/2014/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן, חבל לי עליך, עוד תהפוך לבדיחה. אורי רמתי? מי זה? הוא זה שהמליץ לסוכנות לעשות את זה? בזיון! זו התשובה לקמפיינים של הביטוחים הישירים? סוכן שמדבר בצורה אנמית? אריה, עבדו עליך! תחליף יועצים ומהר. לא יאמן שזה מה שעושים עם הכסף של הלשכה.
    סגור