תקשורת ומדיה

ההנהלה הודחה, הסאטירה חוזרת לערוץ 1: אור ירוק ל'לאטמה' ול'היהודים באים'

לאטמה מנסה 4 שנים להוציא לפועל את תכניתם, 'היהודים באים' ממתינה "רק" שנה. יונה ויזנטל החליט לעלות לאוויר 2 תכניות סטירה מ-2 צדי המתרס
עשו מהפך בשישי. היהודים באים (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
לאחר שנים של עיכוב, ערוץ 1 החליט להוציא להפקה את תכנית הסאטירה של לאטמה, שעוכבה על ידי ההנהלה הקודמת שהודחה בחודש שעבר. סוגיית התכנית של \'לאטמה\' אף הגיעה לדיון בוועדת החינוך של הכנסת.
לאחרונה החליטו העורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, ומנהל מחלקת התכניות יואב גינאי, לתת אור ירוק לתכנית, שתצא להפקה, כמו גם להעלות לאוויר את התכנית היהודים באים, שכבר צולמה, אולם לא עלתה לאוויר.
\'לאטמה\' היא תכנית הסאטירה הראשונה הטלוויזיונית, המוגדרת כסאטירה ימנית ומביאה אל המסך הקטן את הסוגיות הבוערות במדינת ישראל ובעם היהודי. התכנית תעסוק בנושאים החברתיים וגם פוליטיים-כלכליים.
דבר התכנית נחשף באייס בחודש אוקטובר 2010 , אז נכתב כי קבוצת \'לאטמה\' תפיק פיילוט לערוץ 1. כעת, לאחר 4 שנים, נראה כי התכנית תצא סוף סוף לפועל. העורכת הראשית של \'לאטמה\' היא קרוליין גליק והמפיק משה אלפי.
בנוסף, הוחלט כאמור על שידור תכנית המערכונים \'היהודים באים\' הבוחנת את ההיסטוריה של העם היהודי ב-13 פרקים קומיים. בתכנית משתתפים מוני מושונוב, יוסי מרשק, יעל שרוני, עידו מוסרי ויניב ביטון. התכנית יועדה לשידור באוקטובר שעבר , אולם ההנהלה החליטה לדחות את שידורה. הפרומו של התכנית הצליח לעורר בזמנו זעם ציבורי רב מהצד הימני של המפה.
כעת מתכננת רשות השידור להעלות את התכנית לשידור בערוץ 1 אחרי החגים, ועם סיומה, להתחיל לשדר את תכנית הסאטירה של \'לאטמה\'.
יונה ויזנטל מסר היום כי \"2 התכניות הן תכניות סאטירה מזוויות שונות, שיעשירו את לוח השידורים של ערוץ 1\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זהו, ש...
    פיקסלה וצינגלה 09/2014/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "זהו זה" זה לא יהיה, זה בטוח.
    סגור
  • 1.
    רמת גן
    ערן 09/2014/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היהודים באים היא תוכנית קומית על תולדות העם היהודי ולאטמה היא תוכנית מהצד השני של המתרס - האם לאטמה היא תוכנית על עתיד העם הערבי?
    סגור