תקשורת ומדיה

השלמת הכנסה? תמר איש שלום תגיש בכל ערב מבזק חדשות גם ברדיו האזורי

כחלק מאיחוד בערוץ 10 של מחלקת החדשות בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, הוחלט כי מגישת החדשות תגיש גם מבזק רדיו שמועבר לתחנות האזוריות
תמר איש שלום (ענבל מרמרי) (צילום ענבל מרמרי)
תמר איש שלום, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 10, תגיש מידי ערב לפחות מהדורת חדשות אחת ברדיו האזורי, כחלק ממהלך לחיזוק הקשר בין חברת החדשות של ערוץ 10 לתחנות האזוריות. אתמול (יום ב\') שודרה לראשונה המהדורה בהגשת איש-שלום, שאת צעדיה הראשונים בעולם התקשורת עשתה בגל\"צ.
ל\'חדשות 10\' צץ לפני כשנתיים מתחרה נוסף בשוק מהדורות החדשות ברדיו האזורי - אתר ynet. בעקבות כך מספר תחנות החלו לשדר את מהדורות הרדיו של ynet, וכעת משדרת \'חדשות 10\' מהדורות שעתיות רק בחלק מהתחנות - רדיוס, קול רגע, רדיו ללא הפסקה, לב המדינה, אמצע הדרך, קול הים האדום באילת, צפון ללא הפסקה ו-אקו 99FM .
בחודשים האחרונים החליט מנכ\"ל \'חדשות 10\' גולן יוכפז, על איחוד מחלקת חדשות הרדיו עם מחלקת חדשות נענע10 לגוף אחד, שיהווה זרוע חדשותית מידית של חברת החדשות, ובראשה ערן סורוקה. מהדורת חדשות הרדיו בהגשת איש-שלום תשודר מידי ערב מאולפן החדשות של ערוץ 10 בירושלים, שם נערכות באותה עת ההכנות לקראת שידור המהדורה המרכזית בטלוויזיה בשעה 20:00.
ערן סורוקה, מנהל רדיו \'חדשות 10\' וחדשות נענע10, אמר היום כי \"המהלך מסמן את שיתוף הפעולה ההולך ומתהדק בין הזרועות השונות של חדשות 10 - הטלוויזיה, הרדיו ואתר האינטרנט. אנחנו גאים ושמחים לצרף את מגישת המהדורה המרכזית לצוות מהדורת הרדיו הטובה בישראל\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חדשות 10 ברדיו -
    עיתוניש 10/2014/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי מהדורות החדשות של 10 הן הטובות ביותר, דינאמיות, מסקרנות, צעירות ומרתקות, עם דיווחים מהשטח. הנסיון של ynet לעשות רדיו נוחל כשלון חרוץ, נשמע רע, עם קרייניות שנשמעות כאילו הן בשידור-סקס בגלגל"צ, בלי דיווחים של כתבים (וכשהם מדווחים - נשמעת עילגות עם סאונד נוראי ועתירי טעויות לשוניות), עדיף ל-ynet להישאר באתר ולא להביך את עצמם במהדורות גרועות ברדיו
    סגור
  • 2.
    מכונת הזמן
    שלומציון 10/2014/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכנסתי למכונת הזמן שלי, כיוונתי עשר שנים אחורה ופתחתי רדיו. שמעתי שם את יעקב אילון ומיקי חיימוביץ' מגישים מהדורות של חדשות10 ברדיו האזורי, בשעות שלפני המהדורה המרכזית. אייס, אתם תבלעו כל קשקוש יחצני? מה יהיה?
    סגור
  • 1.
    ידיעה מרושלת - אם היה לכם קצת רקע וידע
    המבקרת 10/2014/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזו ידיעה מרושלת. אם היה לכם קצת רקע ו/או זיכרון, הייתם יודעים שכבר עם הקמת הרדיו של ערוץ עשר, יעקב אילון ואם אני לא טועה גם מיקי חיימוביץ, הגישו מהדורות ברדיו. זה מהלך נבון שיווקית שהן מקדם את המהדורה בטלויזייה עם הפריזנטורית הידועה שלה והן משדרג את המהדורה ברדיו. עוד הייתם יודעים שמהדורת החדשות ה"מתחרה" משודרת רק בשלוש תחנות שכנראה לא היו מוכנות לשלם לערוץ עשר את עלות ההפקה וחיפשו מוצר זול (או שאולי עשר לא נתנו לדני נישליס להתערב בתכנים? האומנם? דני נישליס ופוליטיקה? היתכן?). טמקא סיפקו מוצר זול כזה, כי מבחינתם זה קידום לאתר. רק חבל שהמגישים שם נשמעים כאילו מעולם לא עברו קורס עריכה וקריינות ולכתבים בודדים - אם בכלל יש רקע ברדיו. זה ניכר בכל מהדורה וכל דיווח. סוג של עיתון רדיופוני - במובן הרע של המושג. יש שם אנשים שלא הייתי פותחת להם מיקרופון גם ברמקול של אוטו גלידה. אם קולי"ש (המלכים הבלתי מעורערים של החדשות), גל"צ ועשר הם ליגת העל, אז המהדורה של טמקא היא הליגה למקומות עבודה.
    סגור