תקשורת ומדיה

ספקטקולארי: נחתם הסכם זכויות שידור בין רדיו חיפה ורדיו דרום למנהלת הליגה

2 התחנות האזוריות ישדרו את משחקי הקבוצות המשחקות באצטדיונים הנמצאים באזור השידור הרשמי שלהן, בעסקת ברטר על סך כ-80 אלף שקלים
המשחק המרכזי בין מכבי חיפה לבני סכנין, באצטדיון סמי עופר החדש (צילום מסך: ערוץ 1) (צילום צילום מסך: ערוץ 1)
רדיו חיפה ורדיו דרום חתמו עם מנהלת ליגת וינר על הסכם לפיו ישדרו את משחקי הקבוצות המשחקות באצטדיונים שבתחומן. לאייס נודע כי תמורת זכויות השידור, ישלמו כל אחת מהתחנות כ-40 אלף שקלים בצורת ברטר.
על פי החוזה, שעל המגעים פורסם לראשונה באייס , תשדר תחנת רדיו חיפה את משחקי הקבוצות שמשחקות באצטדיון סמי עופר - מכבי והפועל חיפה. רדיו דרום תשדר את משחקי הפועל באר שבע שמשחקת בווסרמיל, ואת משחקי מ.ס אשדוד מאצטדיון הי\"א.
על פי הערכות, הברטר יכלול שידור של עשרות תשדירים של המנהלת בנושאים שונים, בתמורה לזכויות השידור. כבר בשבת הקרובה התחנות תשדר רדיו חיפה את משחקה של מכבי נגד הפועל רעננה, בשידור שיימשך כ-3 שעות, כולל פרה-גיים, לאחר שכבר שידרה לפני מספר שבועות מהאצטדיון, עם אישור זמני של המינהלת.
שידורים מקומיים הם יוזמה חדשה של מנהלת הליגה, לאחר שזכויות השידור הכלליות שייכות לקול ישראל, במסגרת עסקת רכישת זכויות הטלוויזיה על ידי ערוץ 1. תחנת גל\"צ משדרת אף היא את המשחקים המרכזיים של הליגה באתר האינטרנט שלה.
מרדיו חיפה ורדיו דרום טרם התקבלו תגובות. במנהלת ליגת וינר אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה