תקשורת ומדיה

אלון גולדשטיין עוזב את תפקידו ב-ynet - אבל ישאר כמשנה לעורך 'ידיעות אחרונות'

חצי שנה לאחר שגולדשטיין קיבל גם את המשרה המקבילה ב-ynet, הוא מסיים את תפקידו, אבל יהיה מעורב ב"פרויקט מאתגר שקשור בעתיד האתר"
ynet (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
קצת יותר מחצי שנה לאחר שממונה למשנה לעורך ynet, עוזב אלון גולדשטיין את תפקידו - כך נודע לאייס. גולדשטיין יישאר בתפקידו כמשנה לעורך ידיעות אחרונות, אבל ירכז גם פרויקט הקשור לפיתוחים דיגיטליים של קבוצת \'ידיעות\', שצפויה לבצע איחוד בין זרועותיה השונים בשנת 2015.
גולדשטיין משמש ב-3.5 השנים האחרונות כמשנה לעורך \'ידיעות\', כשהחליף את רון ירון שמונה באותה עת לעורך העיתון. בחודש מארס השנה הוא קיבל גם את התפקיד המקביל ב-ynet, כמשנה של ערן טיפנברון, במקומה של הדס להב שמונתה לסגניתו של ירון.
בשלב זה טרם הוחלט מי יחליף את גולדשטיין בתפקיד. במייל שהוציא היום לעובדים האתר, כתב גולדשטיין כי \"בימים הקרובים אפנה את משרדי ב-ynet, ואחזור לתפקידי בעיתון. זאת הייתה חצי שנת למידה מרתקת עבורי שבמהלכה שמחתי לגלות מערכת משופשפת, מקצועית בצורה מדהימה ומחויבת...\".
לדבריו, \"בחודשים הקרובים אתלבש על פרויקט מאתגר שקשור גם בעתיד האתר, כך שאבוא מדי פעם להתייעץ ולהסתובב לכם בין הרגליים\". הוא גם מבקש מעובדי האתר \"להמשיך להציע רעיונות ויוזמות לשת\"פים בין המערכות, כפי שחלקכם הגדול החל לעשות בתקופה האחרונה\".
ב-ynet אישרו את הפרטים. גולדשטיין ביקש שלא להגיב לדברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה