תקשורת ומדיה

תתחילו לארוז מזוודות לכנס אילת: פרס מפעל חיים לאהרל'ה ברנע ובינה לוז

ברנע שימש במגוון תפקידים ב׳חדשות 2׳ ולאחרונה חזר משליחות ארוכה בארה״ב. לוז עובדת בחינוכית כ-40 שנה, ועורכת את 'תיק תקשורת' מאז 1993
DELETE (צילום חדשות ערוץ 2)
אהרל\'ה ברנע ובינה לוז הם זוכי פרס מפעל חיים של אגודת העיתונאים בתל אביב. הפרס יוענק להם בשל תרומתם המשמעותית לעיתונות ולתקשורת הישראלית בערב המרכזי של כנס אילת לעיתונות, שיתקיים ביום ב-17 בנובמבר.
ועדת הפרס נימקה את מתן הפרסים לברנע בכך ש״אהרל\'ה ברנע מוביל מזה עשרות שנים את עולם העיתונות הטלוויזיונית, ומצטיין בחושים עיתונאיים חדים. ברנע בלט לאורך השנים בכל צומת משמעותית בחיי המדינה וברבים מן המקרים, הפך להיות הפנים והקול של המתרחש בישראל״.
לגבי לוז, כתבה ועדת הפרס כי ״בינה לוז מוותיקות עולם העיתונות, אשר עיצבה את פני החדשות בישראל, חתומה על 2 מותגי הדגל של הטלוויזיה החינוכית - ׳ערב חדש׳ ו׳תיק תקשורת׳ ולקחה חלק בהפקת נכסי צאן ברזל של הטלוויזיה החינוכית לאורך השנים כגון ׳קרובים קרובים׳ ו׳זהו זה׳ ועוד״.
ברנע בן ה-70, החל את הקריירה בקול ישראל ובהמשך עבר לחברת החדשות של ערוץ 2 בה הוא מילא שורה ארוכה של תפקידים, בהם מגיש ׳אולפן שישי׳. ב-6 השנים אחרונות היה שליח חברת החדשות בארה״ב עד שחזר בקיץ לישראל, לבקשתו. כעת הוא מגיש תכניות אקטואליה ב׳חדשות 2׳.
לוז בת ה-60, עובדת בחינוכית מזה 40 שנה, ועורכת את ׳תיק תקשורת׳ מאז שנת 1993 ותחת עריכתה הנחו את התכנית מיכה פרידמן, רזי ברקאי, דודו גלבוע, עמנואל רוזן, חיים זיסוביץ וניב רסקין. עד כה, ערכה לוז מעל ל-800 תוכניות של \'תיק תקשורת\'. כמו כן, משמשת לוז כחברת צוות עורכי התוכנית \'ערב חדש\' מזה שנים רבות. לאורך השנים, שימשה בתפקידי עריכה בתוכניות הדגל של התחנה כגון \'זהו זה\', \'קרובים קרובים\', \'מוסף המוספים\' ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כן, ברנע בהחלט שידר שלוש פעמים מארצות הברית. (ל"ת)
    בדיחה הזויה 11/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מי שעיתונאי רציני ומכבד את עצמו לא יסע לאילת
    האמת 11/2014/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כנס בדיחה פשוט צריך להחרים אותו. עיתונאים מקבלים משכורות רעב ובר מוחא וחבריו חיים באלפיון העליון. בושה וחרפה
    סגור