תקשורת ומדיה

זיכרונותיי מפריז: יפה עירון-קוץ מ-ynet זכתה בפרס של משרד החוץ הצרפתי

מדי שנה מעניקים הצרפתים את פרס 'מבט העיתונות הזרה' ל-4 כתבים וצלמים זרים. עירון-קוץ, כתבת האוכל של ynet, זכתה על כתבה שפרסמה השנה
כתבת האוכל של ynet, יפה עירון-קוץ (יח"צ) (צילום יח"צ)
יפה עירון-קוץ, כתבת האוכל של ynet, זכתה בפרס \"מבט העיתונות הזרה\" של משרד החוץ הצרפתי. עירון-קוץ זכתה בפרס על הכתבה \" גלויה מהריביירה: סלט ניסואז \" שפורסמה ביוני השנה ובה שולבו תמונות שצילמה.
מדי שנה מעניק משרד החוץ הצרפתי פרס ל-4 עיתונאים זרים. בבחירת הפרס השתתפו למעלה מ-70 עיתונאים וצלמים מובילים בצרפת. השופטים בתחרות הם עיתונאים וצלמים מכלי התקשורת המובילים בצרפת, בהם L’Express, , France Info ו-AFP. עירון-קוץ זכתה בקטגוריית הסיקור והצילום.
בפרס העיתונות הכתובה זכתה בריג\'יט הולצר מהעיתון הגרמני אלגמיינה אאוגסבורגר צייטונג (Augsburger Allgemeine Zeitung); בפרס הרדיו מרטינה צימרמן, כתבת תחנת הרדיו הגרמני VDR5; ובפרס הטלוויזיה זכתה ברברה גריי, כתבת ערוץ הטלוויזיה הבריטי ITN news.
עירון-קוץ משמשת ככתבת האוכל של ynet ב-5 השנים האחרונות והיא בעלת טור סוף השבוע \'גלויה מעיר האורות\' העוסק באוכל צרפתי. מזה 30 שנים היא צלמת אופנה ובימים אלו עובדת על תערוכה שתסקר 4 עשורים של אירועי שבועות אופנה, מעצבים והאופנאים המובילים, בקדמת המסלול ומאחורי הקלעים.
יפה עירון-קוץ אמרה לאייס: \"הפרס מוענק בתזמון נהדר עבורי - כמעין מתנת יום הולדת לטור שלי \'גלויה מעיר האורות\' שחוגג בימים אלו את שנתו הרביעית. למרות כל השינויים שחלים בעולם, פריז היא עדיין בירת הגסטרונומיה העולמית וכאמור - בטור אני כותבת על מסעדות ומאכלי העיר ועל ההיסטוריה של המטבח הצרפתי דרך סיפורן של המנות הקלאסיות שמגישים כאן, לפעמים 300 שנים ויותר\".
רועי ירושלמי, עורך מדור האוכל של ynet, מסר: \"יפה עירון-קוץ היא אחת הכותבות האהובות והפופולריות בערוץ האוכל של ynet. היא מצליחה לחדש ולהביא, בדרכה הייחודית והאינטליגנטית, כבר קרוב ל-5 שנים, סיפורים מבירת הקולינריה העולמית בטור שהפך לקאלט. אין גאים מאיתנו על זכייתה בפרס היוקרתי ועל ההכרה וההוקרה, להן היא כה ראויה\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפרס
    מרים אוהבת אל עירון 12/2014/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יישר כוח מגיע לך לכל הדעות!
    סגור