תקשורת ומדיה

מה אתם הייתם עושים אם באמצע ירח דבש הייתם מוזעקים להנחות תכנית TV?

אחרי שהפיקה את 'סלוצקי ודומינגז' וכתבה בנענע10, נבחרה נועה רוזין להגיש את 'המלצות השף'. כעת היא סוגרת שנה ב'גיא פינס' - ומתארחת ב-Under 40
נועה רוזין, גם נענע10 וגם 'ערב טוב עם גיא פינס' (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
נועה רוזין סוגרת שנה בתכנית ערב טוב עם גיא פינס בערוץ 10, וכמעט כמעט שנתיים במערכת של אתר האוכל בנענע10. כשערוצי הטלוויזיה מלאים בתכניות אוכל, ועל רקע התאריך העגול עם \'גיא פינס\', החלטנו ב-Under 40 לארח את רוזין.
את דרכה החלה רוזין בוואלה ככתבת וידיאו. \"בתחילת הדרך עשיתי הכל: פעם כתבת תרבות, פעם סלבס, אפילו כתבת אופנה יצא לי להכין. במקביל עבדתי אצל \'גיא פינס\' ככתבת שטח, בלי קשר לאוכל\", היא מספרת. \"מידי בוקר הפקתי את תכנית הבוקר של \'סלוצקי ודומינגז\' ברדיו תל-אביב. התחלתי בתור מפיקה כולל הקראת דיווחי תנועה, כמובן, ולאט-לאט המיקרופון שלי נפתח יותר ויותר. אחרי הרדיו ו-וואלה התחלתי לערוך את אתר האוכל של נענע10, \'אוכל ורק אוכל\'. כעורכת אני מפיקה מתכונים, יוצאת להפקות אוכל, טועמת מוצרים חדשים וכותבת עליהם ביקורת, מתעדכנת ומעדכנת על כל החדשות בתחום ועוד\".
לפני שנה הנחתה רוזין את המלצת השף, התכנית המלווה של משחקי השף. את משבצת האוכל ב\'ערב טוב עם גיא פינס\' היא כבשה לאחר שעמית אהרונסון, שהקים את \'חדשות האוכל\' בתכנית, נסע ללמוד גסטרונומיה באיטליה. \"אחרי 2 אודישנים קיבלתי את התפקיד, ואפשר לראות אותי פעם בשבוע מדווחת על כל מה שחדש באוכל בארץ ובעולם - פתיחה של מסעדות, טרנדים חדשים, אירועים יוצאי-דופן, פסטיבלים ועוד\".
על הסירים. נועה רוזין (צילום: שירן כרמל)
על הסירים. נועה רוזין (צילום: שירן כרמל)
ועל הדרך היא גם ערכה את לאון אל-דנטה, תכנית אוכל חדשה שתעלה בערוץ האוכל ובערוץ 10 בקרוב. השף לאון אלקלעי עם מתכונים איטלקיים וסיפורים קורעים מצחוק מהמטבח. \"אני כתבתי, הוא מבשל\", היא מציינת.
רוצים לדבר איתה? אז אפשר ב פייסבוק , ב לינקדאין וכמובן באינסטגרם - @noarosin.
1. עבודה: לצערי ולשמחתי, בחרתי בתחום בו העבודה אף פעם לא רודפת אחריך. בכל בוקר אני צריכה לקום ולהמציא את עצמי מחדש. זה כולל אודישנים, תשובות שליליות, טוקבקיסטים אלימים - אבל גם רגעי שיא - שידור חי מוצלח, פידבקים חיובים, שגורמים לי לחייך.
2. בית: Born & raised ברמת-גן, ועד היום, על-אף שאני נשואה וגרה בתל אביב, \"לבוא הביתה\" זה תמיד לקפוץ לאמא ואבא. יש עוד Home Sweet Home אחד - עומרי ואני גרים בדירה יפהפייה בבן יהודה, כשחדר השינה שלנו הוא בדיוק על הרחוב. מישהו מפנה דירת 3 חדרים במקום שקט בעיר?
3. ילדות: צופים. חניכה, מדריכה וראשג\"דית (!) בשבט צופי רמת חן בילדותי, ומדריכה בשבט \'סיני\' צופי שדרות כחלק משנת השירות שעשיתי לפני הצבא.
4. לא יודעים עליי ש... אני מכורה, אבל ממש מכורה, לעגבניות שרי.
5. הישג: הנחיית \'חדשות האוכל\' בתכנית \'ערב טוב עם גיא פינס\', ללא כל ספק.
6. רגע מכונן: דרום ארגנטינה, אמצע ירח-הדבש, שדה תעופה רעוע בעיירה שכוחת אל. הטלפון מצלצל, קול נשי ומקסים אומר: \"התקבלת להנחות את \'המלצת השף\'\". בעלי מסתכל עלי מרחוק, שואל בפאניקה: \"מי מת?\", חייכתי והבנתי שאנחנו צריכים לקצר את ירח הדבש ולחזור לארץ. פתחנו חמ\"ל ונחתי ביום הראשון של הצילומים.
7. רגע מביך: בשידור חי אצל סלוצקי ודומינגז, באמצע אירוח של דניאל סלמון, הוא פונה אלי ושואל: \"נועה, יש לך קול יפה מידי לדיווחי תנועה. תשירי איתי דואט? \'רבות הדרכים\' מכירה?\" לא זוכרת סיטואציה בה האדמתי וזייפתי כל-כך. אפשר למצוא את זה ברשת עד היום.
עם סלוצקי ודומינגז
עם סלוצקי ודומינגז
8. מודל לחיקוי: אמא שלי. עיתונאית לשעבר (חדשות, ידיעות אחרונות, לאשה), סופרת (המדריך הישראלי להריון ולידה, מה זה בכלל פמיניזם ועוד) וכיום מנהלת קשרי חוץ וממשל בחברת התרופות פייזר. עם מודל חיקוי כזה בבית, אין בכלל אופציה לחפש במקום אחר.
9. חלום: להגיש תכנית שלמה שכל כולה \"חדשות האוכל\", ויש לה כמובן תקציבי ענק לכתבות חוץ ואייטמים בחו\"ל.
עם השף מאיר אדוני (צילום: ירדן סטפנסקי)
עם השף מאיר אדוני (צילום: ירדן סטפנסקי)
10. מתחרים: וואו, שאלה קשה. היות שאני רבת מעללים, יש תחומים שיש לי בהם לא מעט מתחרים, ויש כאלה שאין לי בהם תחרות כלל... בכל מקרה, מכל מתחריי השכלתי. אני שמחה עם תחרות.
11. אנדר רייטד: Cereals! חלום חיי היה לפתוח מקום שפתוח 24/7 עם דגני בוקר מכל העולם עד שראיתי שמישהו כבר פתח אחד כזה בדיוק. אובר רייטד: מקרונים. חבר\'ה - חאלס.
וטיפ לסיום: אל תלכו לסופרמרקט רעבים.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    פינה
    יורם 12/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שכל מה שאת עושה מצוין, הפינה בסלוצקי ודומינגז הייתה הדבר הכי טוב:) בהצלחה!
    סגור
  • 6.
    אין כמוך!
    דניאל 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהימה!! מוכשרת! בטוחה שתצליחי בכל מה שתרצי! מחכה לשמוע עלייך עוד!
    סגור
  • 5.
    טיפשה כמו נעל
    יעל 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחזירו את עמית אהרונסון
    סגור
  • 4.
    נעה
    שמולק 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאים בך
    סגור
  • 3.
    מעריצה!
    דניאל 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שהיא מוכרת אני קונה !
    סגור
  • 2.
    שמעו מה אני אומר- זו תהיה הדבר הבא (ל"ת)
    דני 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יפה ומוכשרת! (ל"ת)
    בן 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הרבה הרבה יותר מזה (ל"ת)
    אייל 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור