תקשורת ומדיה

רעידת אדמה בשוק הטלוויזיה: הושק סלקום TV, המחיר - ב-99 ש' לחודש

פחות משנה לאחר ש-HOT ו-yes חויבו לשווק חבילות רזות ב-120 ש', נכנסת סלקום לתחום ומציעה חבילה משודרגת במחיר מוזל. ומה היא כוללת? צפו
סלקום TV (צילום יח"צ)
חברת התקשורת סלקום השיקה הבוקר (יום ב\') את שירותי \'סלקום TV\', שתציב תחרות של ממש ל-HOT ו-yes ששולטות בשוק הטלוויזיה הישראלי.
החברה הודיעה הבוקר כי שירות הטלוויזיה יעלה 99 שקלים בלבד. חבילת \"הכל כלול\" (טלוויזיה ו-3 קווי סלולר עם שיחות ו-SMS ללא הגבלה ו-3 ג\'יגה גלישה) תעלה 198 שקל בחודש. השירות זמין מהיום.
ניתן לבצע התקנה עצמאית ללא תשלום, או בסיוע טכנאי אישי להתקנה בבית הלקוח במחיר של 99 שקל, אולם הלקוחות הראשונים יזכו להתקנת טכנאי בחינם.
יש לציין כי מחיר חבילת טלוויזיה רב-ערוצים בישראל עומדת על כ-260 שקלים בחודש, מה שהוביל את משרד התקשורת לקדם מהלך להפצת שירותי בסיס ב-HOT וב-yes, במחיר מוזל של 120 שקלים. החבילות החלו להיות מופצות בחודש אפריל, אולם HOT ו-yes לא ששו לקדם את החבילות האלה, והן אכן לא זוכות לפופולריות.
אז מה תכלול החבילה של סלקום?
שירות \'סלקום TV\' יועבר באמצעות האינטרנט ויכלול שידור ערוצי טלוויזיה ו-VOD במחירים תחרותיים. מחיר החבילה - 99 שקל לחודש והיא משלבת בין ערוצי עידן פלוס (שנקלטים מהאוויר דרך הממיר של סלקום) לבין ספריית VOD באינטרנט עם סרטים וסדרות לצפייה בכל זמן.
בסיס המהלך של סלקום הוא הרחבה הלכה למעשה של שירות עידן פלוס ולהרחיב אותו. בסלקום ביצעו בחודשים האחרונים מחקר ממנו עולה כי לקוחות הכבלים והלווין בישראל צופים בעיקר בערוצי עידן פלוס, עוקבים אחר 4 סדרות בממוצע (כולל כאלה שמשודרות בערוצים 1,2,10) וצופים ב-1-2 סרטים בשבוע.
סלקום TV מול HOT ו-yes (מקור: סלקום)
סלקום TV מול HOT ו-yes (מקור: סלקום)
עוד עלה מהמחקר כי 82% מהצופים בטלוויזיה נוהגים לצפות בתכנים בצפיה נדחית, בעיקר בתוכניות מוקלטות או ב-VOD. מחקר זה הוביל את סלקום לבנות את החבילה כפי שנבנתה - ערוצי עידן פלוס בנוסף למרתון סרטים ומרתון סדרות וכמובן שירות VOD וממיר מקליט.
הממירים הדיגיטלים הפועלים בשיטת Digital Terrestrial Television מאפשרים את קליטת הערוצים: 1, 2, 10, 33, 23 ו-99, כמו כן ניתן לקלוט כ-15 תחנות רדיו. בעתיד מספר הערוצים יורחב.
החברה מציעה גם ערוצי סרטים, סדרות (כולל ישראליות) והופעות חיות. הממיר החדש מאפשר הקלטה מיידית וכולל מערכת המלצות וחיבור לרשתות החברתיות. השירות ניתן בטלוויזיה, בטאבלט ובסמארטפון בעזרת ממיר מקליט עם סטרימר מובנה הכולל יכולות שידור באיכות HD, ספריית סרטים, סדרות, תוכניות ילדים, ספורט, מדע וטבע, תכני וידאו מאתרי אינטרנט נבחרים, ספריית מוזיקה עם למעלה ממיליון שירים לבחירה ושידורי רדיו.
סלקום רכשה את הסדרות \'בית הקלפים\', \'שובר שורות\', \'בוס\', \'בטא\', \'אלפא האוס\', \'מנהטן\', \'טרנספרנט\', \'שחור הוא הכתום החדש\', ועוד. הסדרות כלולות בחבילה החודשית ורוב התוכן יהיה באיכות HD.
רכשה את 'בית הקלפים'. סלקום TV
רכשה את 'בית הקלפים'. סלקום TV
ניר שטרן, מנכ\"ל סלקום, אמר היום כי \"הטלוויזיה בישראל יקרה מדי. אנחנו מציעים לכל משפחה בישראל טלוויזיה מצוינת במחיר שמאפשר חסכון של אלפי שקלים בשנה. סלקום מחוללת היום מהפכה בשוק הטלוויזיה בישראל\".
עמי אראל, יו\"ר החברה, הוסיף כי \"למדנו מה הלקוח רוצה ומה לא, מה חשוב לו ומה מכריחים אותו לקחת. מדובר בחבילה מהפכנית שאין לה ואח ורע\".
השר גלעד ארדן, לשעבר שר התקשורת, השתתף במסיבת העיתונאים שכינסה היום סלקום, ואמר כי \"כל עם ישראל חיכה ליום הזה. אזרחי מדינת ישראל משלמים מחיר יקר מדי עבור הטלוויזיה. בדואופול של HOT ו-yes צריך להילחם באמצעות הגדלת התחרות. למרות שהחוק חייב את HOT ו-yes למכור חבילה יותר זולה הן עשו כל שביכולתן להסתיר מהציבור את אותה חבילה מוזלת והציבור לא יודע על קיומה בכלל. נראה הוזלה בסל השירותים ב-20%-30%\".
עמי אראל, יו"ר קבוצת סלקום, השר גלעד ארדן וניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום
עמי אראל, יו"ר קבוצת סלקום, השר גלעד ארדן וניר שטרן מנכ"ל קבוצת סלקום
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הלאה לימור!!!. חדש חדש חדש!!! (ל"ת)
    בורקס ולימונדה 12/2014/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מה התכנים? (ל"ת)
    צופה 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עבודה בעיניים
    עבודה בעיניים 12/2014/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסך הכל הם לא מציעים כלום מלבד VOD שגם הוא מצומצם מאוד.
    סגור