תקשורת ומדיה

ארז טל ריאליסט? "כל מי שעוסק בבידור - צריך לדעת שבשלב מסוים זה נגמר"

כך אמר מנחה 'האח הגדול' בשיחה עם סטודנטים לתקשורת באוניברסיטת אריאל, בנוגע לפרשת דודו טופז. הוא גם טען כי אין סתירה בין רייטינג לאיכות
ארז טל במפגש עם סטודנטים באוניברסיטת אריאל (צילום: באדיבות אוניברסיטת אריאל) (צילום באדיבות אוניברסיטת אריאל)
\"כל מי שעוסק בבידור, כמו בכדורגל או בדוגמנות, צריך לדעת שבשלב מסוים זה נגמר, ועליו להיות מוכן לזה\", כך אמר השבוע ארז טל בשיחה עם סטודנטים ואנשי סגל בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל. את הדברים אמר טל לגבי שאלה שנשאלה על פרשת דודו טופז ז\"ל, שעל פי החשד תכנן לפגוע גם בטל עצמו.
טל השתתף בתכנית \"מפגשים עם התעשייה\" שבה מתארחים אנשי תקשורת בולטים באולפן הטלוויזיה של בית הספר לתקשורת. בחודשים האחרונים התארחו בתוכנית ירון לונדון, מולי שגב וגדעון לוי. את האירוע מנחה חוקרת התקשורת ד\"ר אסנת רוט-כהן.
\"לא היו בינינו התנגשויות\", סיפר ארז, \"יכול להיות שהעולם המופלא שהגשתי איימה עליו כי התכנית עברה אותו ברייטינג, אבל תמיד כשנפגשנו אמרנו שלום זה לזה. הגיעו שמועות על מעשיו אך לא האמנתי. זמן קצר אחר כך זומנתי למשטרה לתת עדות ונחשפתי לצילומי מעקב על הבית שלי שנעשה על מנת לפגוע בי. זה סיפור עצוב על איש מאד מוכשר אבל לא תמיד מאוזן\".
לגבי התכנית האח הגדול אמר טל כי היו מקרים לא מעטים שבהם משתתפים שההפקה רצתה בהמשך השתתפותם - הודחו מהבית על ידי הצופים. לגבי צורת הבחירה בקטעים שמשודרים, אמר טל כי \"הדבר היחיד שקובע זה האם זה מעניין, שכן מדובר בטלוויזיה מסחרית. ומכיוון שמדובר בהרבה כסף יש עו\"ד ופיקוח טוב יותר ממה שראינו לאחרונה בקלפי של המפלגות\".
טל אמר לסטודנטים כי אין סתירה הכרחית בין רייטינג לאיכות והדיאלוג בין השניים הוא המעניין לדבריו. כדוגמה ליכולת הטלוויזיה המסחרית להציג גם איכות, הזכיר טל את עובדה ש\"מצליחה להציב רף ראוי בשעת שיא\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסום תמונה
    דן טובול 02/2015/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מעוניין לדעת איך אתם מפרסמים תמונה בלי לשייך זכויות?
    סגור